90 luvun loppupuolen 500gs (40tkm ajettu) suzuki
toimii viileillä keleillä kuin junan vessa.
Kun ulkona alkaa olla yli 20 astetta lämmintä ja kone saadaan
kunnolla kuumaksi, tyhjäkäynti jää korkealle pariin - kolmeen tonniin, kovemmassa vauhdissa tasakaasulla nykii ja jos pidempään lasettaa reilua (+120) vauhtia niin hyytyy hetkellisesti kokonaan - minuutin - parin jäähdyttelyn jälkeen pelaa taas.
Mikähän tässä on vikana?
toimii viileillä keleillä kuin junan vessa.
Kun ulkona alkaa olla yli 20 astetta lämmintä ja kone saadaan
kunnolla kuumaksi, tyhjäkäynti jää korkealle pariin - kolmeen tonniin, kovemmassa vauhdissa tasakaasulla nykii ja jos pidempään lasettaa reilua (+120) vauhtia niin hyytyy hetkellisesti kokonaan - minuutin - parin jäähdyttelyn jälkeen pelaa taas.
Mikähän tässä on vikana?