Yamaha 125 WR käytettiin 18000 km merkkihuollossa ja siinä ei ollut muuta ihmeempää, mutta korjaaja sanoi että ketjut pitää vaihtaa 500-1000km päästä, alkavat olla lopuillaan.
Poika ajoi pyörällä huollon jälkeen muutaman 10 km jonka jälkeen ketju hyppäsi irti ja sen seurauksena kytkinakseli meni poikki. Tämän korjaus tulee maksamaan 1500-2000 euroa.
Vaikea itse ymmärtää miten ketju voi lähteä tuolla tapaa heti irti, ellei sitä ole kiristetty kunnolla. Vai oliko ketjut vaan niin huonossa kunnossa?
Kuinka helposti ketjut ylipäätänsä hyppää pois? Ja aiheuttaako se yleensä tällaista tuhoa? Eipä tällaista voinut aavistaa tapahtuvaksi.
Ja mitä olette mieltä onko huoltoliikkellä jotain vastuuta tapahtuneesta?
Poika ajoi pyörällä huollon jälkeen muutaman 10 km jonka jälkeen ketju hyppäsi irti ja sen seurauksena kytkinakseli meni poikki. Tämän korjaus tulee maksamaan 1500-2000 euroa.
Vaikea itse ymmärtää miten ketju voi lähteä tuolla tapaa heti irti, ellei sitä ole kiristetty kunnolla. Vai oliko ketjut vaan niin huonossa kunnossa?
Kuinka helposti ketjut ylipäätänsä hyppää pois? Ja aiheuttaako se yleensä tällaista tuhoa? Eipä tällaista voinut aavistaa tapahtuvaksi.
Ja mitä olette mieltä onko huoltoliikkellä jotain vastuuta tapahtuneesta?