Moro! Kertokaahan viisaammat jos jollakin kokemusta näistä 2 sylinterisistä kinukeista. Eli tuli joskus vaihdossa tollanen 250cc kinuski ja oli kipinä hukassa. No tilasin repullisen osia kiinasta ku aattelin että vielä tästä toimivan saa kun ei ole ajettu kuin vajaa 5tkm koko vehkeellä. Tilasin seuraavat osat: Tulpat, tulpanjohdot hattuineen, puolat, cdi, staattori, pick up coil(en muista suomenkielistä nimitystä). No lopulta sain vehkeen pärähtämään tulille kun selvisi että aiempi omistaja oli kolvaillut cdi boksin piuhat väärin jostain syystä jonka vuoksi kipinä oli kadonnut. No nyt sitten vekotin lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuun juuri ollenkaan vaan alkaa välittömästi röpöttämään. Aluksi teki tätä vain ylimmillä kierroksilla ja pyrki toimimaan vajaalla kaasulla kun ajeli. Röpöttää ja työntää lieskaa putkesta ja hiukan mustaa savua Kokeillut oon seuraavia: useammat tulpat, toiset puolat, toinen cdi, laskea kaasarin neuloja ja säätää venttiileitä. Venttiilien säätöä ihmettelin kun netissä sanottiin että säätää 0.05mm mutta tällä asetuksella ei pysynyt edes käynnissä kuin kaasu pohjassa joten nyt on n. 0.1mm säädöissä. Jos tulee mieleen jotain neuvoja niin antaa tulla vapaasti. Alkaa olla ideat vähissä kun paska ei ala toimia edes repullisella uusia osia. Onneksi ovat halpoja kiinassa Jos jollakin on varmaa tietoa miten tällainen 6-pin cdi boksi kytketään niin sekin tieto kelpaisi.