Suzuki intruder vs1400. VM.1994

Hakke83
Liittynyt:
7.9.2020 16:28
Suzuki intruder vs1400. VM.1994

ViestiKirjoittanut Hakke83 » 7.9.2020 17:06

Oiskohan kellään kokemusta jet kiteistä Intikassa? Ajattelin talvella käydä kaasarit läpi ja ajattelin asentaa 6sigma jet kitit niihin samalla et sais vähä lisää vastetta kaasulle.. mut huolestuttaa et miten vaikeeks menee noitten seoksen säätöjen kans..? Et jos jollain on ees jonkun laista kokemusta asiasta ni kaikki neuvot tulis tarpeeseen!!! Tai onko jollain ees kokemuksii noista jet kiteist, et onks ees vaivan arvosta rupee niitten kans kikkailee? Nii ja onks jollain joku hyvä vinkki tyhjäkäynnin säätöön? Siis joku muu kun kuuntelu, et sais sen niinku just eikä melkeen kohilleen!! Kaikista vinkeistä oisin erittäin kiitollinen!!!
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Suzuki intruder vs1400. VM.1994

ViestiKirjoittanut MänTä » 8.9.2020 17:09

Jos moottori on muuten vakio, niin ei niistä väärän kokoisista suuttimista isoa apua voi olla.
kku
Liittynyt:
13.10.2016 22:39
Re: Suzuki intruder vs1400. VM.1994

ViestiKirjoittanut kku » 20.5.2021 7:09

Jos siitä on pakoputket avarrettu tai koskettu ilmansuodattimiin niin tarvii isommat suuttimet.
Intikassahan on perinteiset CV kaasuttimet ja kaasun avautumisesta vastaa alipaineella avautuvat lustit, Niihin hieman löysemmät jouset ja pitikö vielä avartaa ilmakanavaa niin aukeaa kaasuttmet nopeammin kaasua kääntäessä.