Jincheng jc 250-6 piristys

Joni88
Liittynyt:
5.2.2004 18:31
Jincheng jc 250-6 piristys

ViestiKirjoittanut Joni88 » 10.4.2024 16:15

Moikka!

Tulipa pitkästä aikaa hommattua kakspyöränen alle. Nyt valikoituis kivenkova kiinalainen, Jincheng jc 250-6 customi. Muuten olen ihan fine ton tehottomuuden yms kanssa, mutta pienesti pitäis saada pirteyttä jotta motarilla pystys ajella vähä turvallisemmin. Nyt kun kulkee sen 110kmh.

Jostain luin, että näihin on suutinsettejä yms pieniä virisettejä tarjolla. Mistä moisia vois saada, minkä kokosia suuttimia ja saako noilla vähän lisää puhtia ja vauhtia vai pitääkö eturatasta vaihtaa piikkiä isommaksi?

Muuten oikein pätevä pyörä tälläseen työmatka-ajoon ja kulmaräppäilyyn.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Jincheng jc 250-6 piristys

ViestiKirjoittanut MänTä » 10.4.2024 21:13

Luulisin, että ihan perinteiset mankin virittämiseen toimivat temput toimivat tässäkin.

Isompaa kaasutinta, paremmin virtaavaa pakoputkea, kireämpää nokka-akselia ja tiukempi puristussuhde.
Kysäseppä Moposportista tai Storm motorilta.
Joni88
Liittynyt:
5.2.2004 18:31
Re: Jincheng jc 250-6 piristys

ViestiKirjoittanut Joni88 » 10.4.2024 23:02

Sinällään tehoa ei tarvitse mitenkään tuntuvasti lisää. Lähinnä pohdin, että saako jollain pienillä muutoksilla ko. koneesta irti sen verran että jaksaa esim isommalla eturattaalla vetää 130kmh ettei tarttisi motarilla ajella kaasu aivan pohjassa.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Jincheng jc 250-6 piristys

ViestiKirjoittanut MänTä » 11.4.2024 17:51

Kyllä siihen aika paljon pitää potkua loihtia, että menee kevyesti 130km/h.
Kannattaa kysyä edellä mainituista firmoista jos olisi saatavilla hyviä neuvoja ja sopivia viripalikoita.