Kävin katsomassa vuoden 2013 vstrom 650:tä, jolla oli 13 000 mailia. Pyörä oli moitteeton ja siinä oli liukulevy ja kassasuojat. Olin valmis ostamaan pyörän.

Luettelohinta oli 3 000 kun saavuin sinne, he kertoivat minulle, että se oli 4 000 ovella, ja vastasin 3400:lla, mikä oli lähtöhintani ja he palasivat 3800:lla.

Tämä on yli kävelyhintani, mutta rehellisesti sanottuna olisin todennäköisesti ostanut sen, jos he eivät olisi tehneet seuraavaa

Puhelimessa edellisenä päivänä he sanoivat, että heidän pitäisi veloittaa minulta 500 dollaria öljynvaihdon ja BS-tarkastuksen suorittamisesta. Sitten kun pääsen sinne ja aloin neuvottelemaan, he sanovat, että 500 dollaria on itse asiassa haarukan tiivisteiden vaihtaminen. He eivät anna minun lähteä maksamatta 500 dollaria haarukan tiivisteiden korjaamisesta, koska pyörä on vaarallinen. Hinta on siis 3000+ $500 haarukkatiivistepalvelu plus 300$ maksuja.

Tämä kaikki tuntui minusta nihkeältä ja piti korkean paineen myyntitaktiikoista. Istun kuitenkin nyt kotona katuneena.

Olinko oikeassa kävelemässä pois? Jos menisin takaisin ja ostaisin pyörän, voisinko silti varmistaa, että he todella vaihtavat haarukan tiivisteet?