Aikani tuumattua purin pv:een ,tässä nyt pikku listaa vioista/patenteista.
-Sähköt vedetty päin helvettiä+korjattu maalarin teipillä (H4 teipillä kiinni+takavalossa paloi peräti 1 led)
-Jalkatappirungon tukijalan jousen kiinnike hitsattu väärinpäin
-Koneesta lohennut pieni pala.
-Etupumppuun katkennut pulttisisälle+porattu vinoon.
-Lohkoista mennyt kierre pinnapultti oli lukkoliimalla kiinni.
-Vetoakseliin laitettu normi mutteri = Rip kierteet+Eturatas lukkoliimalla kiinni.
-Penkinpäällinen revennyt nippusiteellä paikattu repeemä.
-Pakoputkea+penkki runkoa hitsattu pienellä virralla+kovalla langansyötöllä ,eikä suojakaasuakaan ole tarpeeksi saanut = Helvetillistä räkäsaumaa.
-Rungosta mennyt 3kierrettä
-Sivukoppa ja Kromi loksut sikafleksillä korjattu.
-Tankissa vähintään 10kerrosta maalia+motonetin haista vittu kittiä.
-Kierteet yleensä ottaen heikossa hapessa joka puolella.
-Takahaarukka m8 kierretangolla kiinni= pulsat paskana.
+ Kymmeniä pikku patentteja
Tuossa kuvaa mistä lähetään liikkelle.
Eli runko+haarukka+vanteet tällähetkellä puhalluksessa ja pulverimaaleihin menossa.
Koneen otan projektiksi kohan ehdin.
Tehtyä
-Yläohjaustangon kannattimesta oli katkennut 2cm pala t-palan sisälle.Se tuli prässätyä irti ja hitsattua takasin kiinni.
-Johtosarjan purin täysin, joka johto irti Kutistesukat+johtosuojat päälle jä hyvä tuli.
-Jalkatappirunkosta se tukijalan jousen pidike käännetty toisinpäin+hitsattu
-Penkin räkäsaumat hiottu ja odottaa uutta saumaa ja päällistä.
-Pistepuikolla napautin siihen katkenneeseen pulttiin pisteen ja porasin 5mm poralla. Ja kärkiupottimella tein viisteen samalla. Pitää vielä kokeilla m6 kierretapilla elvyttää ,mutta jos ei onnistu niin irtokierre kehiin.
-Keulaan vaihdettu stefat+pölysuojat.
-Takahaarukkaan prässätty uudet puslat.(Vanhat oli kyllä tiukassa )
Päivittelen tänne+lisäilen kuvia kuhan alkaa taas tapahtua