Kohteena toimii siis täysin romuna oleva Aerox vuosimallia 2003, jonka ostin kaverilta halvalla. Vikoina mainittakoon, liian pieni suutin, jarrut, katteet, vilkut, ilmanputsari, valot, etupumppujen stefat...
Patenttejakin riittää, vaikka muille jakaa. Tässä muutamia viiden minuutin aikana löydettyjä:
Kilven kiinnitys
Etukatteen ainoa ruuvi:
Kun letkuun tule reikä, laitetaan siihen sähköteippiä!
Likaa on enemmän kuin tarpeeksi, joka paikassa, korostan, aivan joka paikassa.
Sähköt ovat kaikki oikeastaan päin persettä. Kaikki erilaiset patentit korjaillaan ja tehdään toimiva sähkösarja. Sähköstartti ei toimi, koska starttimoottorille ei tule johtoja tms. ja nappiosa on hävinnyt jonnekin, mutta uuden kahvarungon hommaan jostain.
Suunnitelmana tehdä seuraavaa:
Alusta
- DMP piparilevy eteen On
- Kiillotettu etuvanne On
- Kiesler takavanne kiillotettuna On
- Jarrulevyjen pulttien vaihto On
- Timeless tanko On
- Madalletut pumput, uusilla stefoilla. On Tuned by Nimetön
- Koropala On
- Etukumin uusinta On
Tekniikka
- Kunnostettu alakerta Motoforcen Racing kampuralla On + C3 laakereilla On
- Uusi vakio sylinteri On
- 17,5mm MotoforceOn
- Gianelli GO On
- Malossin multivari On
- Hebo läppärunko ja läpät On
- Vakio ilmanputsari Malossin elementillä On
- Malossi X-Special hihna On
- Mahdollisia kulutus osia myöskin vaihdetaan tarpeen vaatiessa
Ulkonäkö
- Katteiden korjaus On
- Katteiden maalaus On
- Alumiiniosien maalaus (Ei lohkoja ja vanteita) On
- Kaikkien paikkojen puhdistus On
- Pikku osien maalaus On
- Evillook- maski etukatteeseen On
- Vilkullinen takavalo, etuvilkut etualakatteen koloihin On
- BCD underi On
- Boksin korjaus On
- Parempi sivujalka On
Muuta
- Penkinlukon ja -vaijerin osto On
- Tarroitus On
Ulkonäkö pyritään pitämään mahdollisimman simppelinä, periaatteella vähemmän on enemmän.