Kyseinen menopeli on ihan osissa
Joten aika karusta tämäkin alkaa. No, katteetkin oli aika naarmuset yms, joten kaivelin varastoja. Ja katos mitä löytyikään: täysi rullallinen carbon teippiä. No sitä hetken aikaa mietin, että kannattaisikohan teipata katteet tuolla. Edellisiä kokemuksia oli tuon kanssa ja onhan se hankalaa teipata yhdestä palasesta.. Joten ajattelin että osissa teippaan tällä kertaa nuo katteet.
No, teippasin ensimmäisen katteen ja ihan hieno tuli siitä vaikka itse sanonkin. Nuo saumat ei omaan silmään paljoa näy joten seuraavakin kate teipataan osissa.
Ja vielä loppusepostus tähän:
Mitään teinix krossitangoja tai GuiduBerää en tule tähän tekemään, vaan asiallinen käyttöpeli jolla uskaltaa täys ikäsenä ajaa. Mahdollisimman halvalla yritän päästä, joten varastoista maaleja kaivan varastosta yms. Nykyinen rahatilanne on tuuheat -100 € kiitos postin.
Kommentteina voitte haukkua tämän ihan paskaksi, hyvän mopon olen raiskannut yms, nuo ei paljoa hetkauta minua.
Edellinen topicci on jossain tuolla alhaalla, mutta älkää pliis nostako sitä.. modet voisi jostain bongata sen ja lukita..