**Gas Gas** Experiense Transformation

-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut -MJU- » 31.10.2011 22:59

topppsu kirjoitti:topicin asioista? vittu minusta sä pasi puhut kokoajan jostain vitun kiillottamisesta.

ja hyvä, vitun hyvä. ole vaan hiljaa tosta perkeleen kiillotuksesta, ihan oikeesti.

oo ihan hiljaa ellei sulla oo muuta asiaa kuin päteä jostain vitun kiillotuksesta


+1

Ja ite oon ainakin saanu ihan hyvin osat kiiltämään pelkällä paperilla+ autosoli ja rätti.

meinaatko tosta kytkin kopasta tota teipin rajaa siistiä yhtään ? muuten on ihan asiallista ;)
Tsekkaa galleria
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut ooosq. » 31.10.2011 23:00

Miten voi olla että yhest kiillottamist asiast voi nousta noin iso haloo? Ite tykkään kiillottaa laikoilla koska niillä saa paljon parempaa jälkeä ja helpommin kun solilla tms. Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja, mutta siis pointtihan on että kukin tallaa tavallaa ja mielipiteit on monia mut etteit ihan OT:ks mee ni ihan hyvältä näyttää toi koppa. Vaikkaki vähä teippaus epätasanen mut muuten ihan jees. ;)

EDIT: sori oon hidas... :D
Cagiva Mito project!
Juunas``
Liittynyt:
29.6.2010 17:04
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Juunas`` » 31.10.2011 23:03

masoeman_ :
Joo todellaki, sitte ku hankin jonku lämmityksen tallii ni maalipinnastaki tulee parempi ja on mukavampi maalailla.
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Topsa- » 31.10.2011 23:54

Kyllähän se tuli itelläkin huomattua että laikoilla lähtee pienemmätkin naarmut pois, jotka siis näkyy kun katsoo suoraan kappaletta, ei siis kulmassa, ja sikäli helpompaa pelata kahden laikan ja vahojen kanssa, nopeammin käy nimittäin. Onhan noissa vissi ero pelkässä hiomisessa ja metalpolishissa mitä vertaa vähäiseen hiomiseen, laikkoihin ja kromitahnaan, voin vaikka näyttääkkin kun on nyt rosterinen kilventeline hiottu 100-->1200 asti, (kun koulussa oli tylsää) että jos vetäsee sen päälle tahnan, kuin että vetäsis sitten jonkun 600 karkeuteen hiottuun ja laikoilla vedetään loput hionnat..

Mutta ^^pazi^^ sais pikkasen jo vähentääkkin tuota kailottelua tuosta kiillottelusta, niin monessa topicissa se on käsitelty, ja kaikki taitaa jo tasan tietää miten se homma luonnistuu, jos ei tiedä niin sitten ei ole maalaisjärkeä pelissä. Mutta täytyy sanoa että hyviä ohjeita olet antanut kaikille, on vaan oikeasti pikkuhiljaa mennyt överiksi kun joka topicciin pitänyt tulla sanomaan että voi kysyä neuvoja sinulta, jotkut ehkä arvostaa vanhaa perinnettä enemmän, hiomista ja kromitahnalla hinkkausta ja ns. tinapaperin käyttöä.

Tarkoitus ei ollut loukata ketään, vaan ihan asiallisesti puhua, jos jollekkin jäi mielipahaa, niin selvitettäköön se yksityisviesteillä. Olen puhunut.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 1.11.2011 9:19

Joo no viel tähän et en huomannut et täs oli jo tosta kiillotamisesta puhuttu ja ajattelin vaan neuvoa mut ok en sano tosta ja sori ku en huomannu siitä kiillotamisesta,no tehkää miten teette,mut onko katteissa tapahtunut mitään?Tai millo menee osat maalaukseen?
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 1.11.2011 15:43

Ei vittu oikeesti tehkää joku kiillotustopic missä voitte taistella tästä nii ei tarvii joka helvetin proju topicii tällä paskalla täyttää!

E:http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=82307&p=3944006#p3944006
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Kääntä » 1.11.2011 17:16

^osq^ kirjoitti:Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja,D

eikö ne hurjat naarmut just hiota pois ennen sitä autosolia :roll:
se on vaan fakta että edes se iki-ihana laikka ei poista niitä naarmuja mitkä on syvemmällä mitä tasanen pinta
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 1.11.2011 17:21

Kääntä kirjoitti:
^osq^ kirjoitti:Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja,D

eikö ne hurjat naarmut just hiota pois ennen sitä autosolia :roll:
se on vaan fakta että edes se iki-ihana laikka ei poista niitä naarmuja mitkä on syvemmällä mitä tasanen pinta

Eihän näin ole kukaan väittenyt mut tarkotin isompii naarmuja mut nyt loppu tää omalta osalta ku jauhettu kohta tää topicki turhaan,antaa nyt tehdä omalla tavalla kun asiat hanskas :) Voisko seuraava päivitys olla jotakin kuvallista tähän turhien tekstien päätteeksi ?
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Topsa- » 1.11.2011 18:59

Kääntä kirjoitti:
^osq^ kirjoitti:Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja,D

eikö ne hurjat naarmut just hiota pois ennen sitä autosolia :roll:
se on vaan fakta että edes se iki-ihana laikka ei poista niitä naarmuja mitkä on syvemmällä mitä tasanen pinta

Ei poista ei, mutta kai nyt jokainen taukki tajuaa että jos on syviä naarmuja niin pitää hioa enemmän karkeammilla papereilla, ja sitten vasta kun pinta on suhteellisen tasainen niin lähdetään hienonpaan päin, eikö? :roll:
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Juunas``
Liittynyt:
29.6.2010 17:04
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Juunas`` » 1.11.2011 19:05

^^pazi^^ kirjoitti:Joo no viel tähän et en huomannut et täs oli jo tosta kiillotamisesta puhuttu ja ajattelin vaan neuvoa mut ok en sano tosta ja sori ku en huomannu siitä kiillotamisesta,no tehkää miten teette,mut onko katteissa tapahtunut mitään?Tai millo menee osat maalaukseen?


Katteiden hiominen ja korjaaminen aloitetaan lähipäivinä, tää on nyt vähän sillai että ei tekisi mieli sijoittaa noihin katteiden maalauksiin mitään ammattimaalerin pyytämiä rahoja, joten itte maalailen joko jollai kunnon paukulla tai sitte hankin jostain ruiskun. Runko yms menee pulverii sitte ku matkustan seuraavaksi tampereen suuntaa.
Mitää kuvaa ei ny paljoo tekis mieli ottaa kun oikee hävettää tää mun etenemis vauhti, mutta joo tuli tänää fättikse kiinnikeet ostettuu kaverilt siitä ny kuva :
Kuva
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 1.11.2011 19:47

Okei selvä homma, halppis ruiskut on vaan siinä ja siin et tekeekö niil mitään.Osta vaikka spraypullos kunnon maalia vaikka netistä niin tulee parempaa jälkee ku jollakin halppis maalil ? :D
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut ooosq. » 1.11.2011 20:01

Kääntä kirjoitti:
^osq^ kirjoitti:Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja,D

eikö ne hurjat naarmut just hiota pois ennen sitä autosolia :roll:
se on vaan fakta että edes se iki-ihana laikka ei poista niitä naarmuja mitkä on syvemmällä mitä tasanen pinta


No ehkä toi "hurjat naarmut" on vähä liioteltu, mutta siis hion ne aina 1500 asti ja silti ne näytti paljo naarmusemmilta ku laikoilla vedetyt mut nyt lopetan tän jauhamisen :D
Cagiva Mito project!
iip0x.
Liittynyt:
22.3.2007 18:32
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut iip0x. » 1.11.2011 20:02

Onnea projektin jatkolle, seuraillaan! Ei se etenemistahti vaan se laatu ;)

Eikös noista "kunnon" maaleistakin oo nyt ollu jo juttua, että huono maalari ei saa hyvällä maalillakaan hyvää jälkeä, ellei taito ole kourassa. Hyvä maalari taas voi saada huonollakin hyvää jälkeä. Pakko oli vain, mainita kun asiasta keskusteltiin. .
Juunas``
Liittynyt:
29.6.2010 17:04
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Juunas`` » 1.11.2011 21:36

Kiitoksia kommenteista! ja maalit haen luultavasti Tampereen Väri foorumista, roxiin hain sieltä maalit ja oli nii hyvä palvelu nii tarvii sieltä hakea nyttekki :) Muuten perä jost puhuinn eli EC 300cc:n on nyt melko epävarma koska mitään ei ole kuulunu äijästä ja eipä näköjää mototissa oo muutamaa päivää käynykää :s
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: **Gas Gas** Experiense Transformation

ViestiKirjoittanut Kääntä » 2.11.2011 19:56

Topsa- kirjoitti:
Kääntä kirjoitti:
^osq^ kirjoitti:Ennen nimittäin kiilllottelin kaikki solilla hinkaten ja niihi jäi hurjia naarmuja,D

eikö ne hurjat naarmut just hiota pois ennen sitä autosolia :roll:
se on vaan fakta että edes se iki-ihana laikka ei poista niitä naarmuja mitkä on syvemmällä mitä tasanen pinta

Ei poista ei, mutta kai nyt jokainen taukki tajuaa että jos on syviä naarmuja niin pitää hioa enemmän karkeammilla papereilla, ja sitten vasta kun pinta on suhteellisen tasainen niin lähdetään hienonpaan päin, eikö? :roll:

kyllä, todellaki. tosta mun lainaamasta viestistä vaan saa käsityksen että alettiin käyttään autosolia vaikka pinnassa oli "hurjia naarmuja", eikö?

niin, ja halppisruiskullaki saa kyllä maalattua hyvää pintaa, mutta niiden tiivisteet ei oo kovin pitkäikäsiä. tiivisteet vaihtamalla melkeen heti alkuun saa perusruiskun pitkäksi aikaa

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista