Kyllähän se tuli itelläkin huomattua että laikoilla lähtee pienemmätkin naarmut pois, jotka siis näkyy kun katsoo suoraan kappaletta, ei siis kulmassa, ja sikäli helpompaa pelata kahden laikan ja vahojen kanssa, nopeammin käy nimittäin. Onhan noissa vissi ero pelkässä hiomisessa ja metalpolishissa mitä vertaa vähäiseen hiomiseen, laikkoihin ja kromitahnaan, voin vaikka näyttääkkin kun on nyt rosterinen kilventeline hiottu 100-->1200 asti, (kun koulussa oli tylsää) että jos vetäsee sen päälle tahnan, kuin että vetäsis sitten jonkun 600 karkeuteen hiottuun ja laikoilla vedetään loput hionnat..
Mutta ^^pazi^^ sais pikkasen jo vähentääkkin tuota kailottelua tuosta kiillottelusta, niin monessa topicissa se on käsitelty, ja kaikki taitaa jo tasan tietää miten se homma luonnistuu, jos ei tiedä niin sitten ei ole maalaisjärkeä pelissä. Mutta täytyy sanoa että hyviä ohjeita olet antanut kaikille, on vaan oikeasti pikkuhiljaa mennyt överiksi kun joka topicciin pitänyt tulla sanomaan että voi kysyä neuvoja sinulta, jotkut ehkä arvostaa vanhaa perinnettä enemmän, hiomista ja kromitahnalla hinkkausta ja ns. tinapaperin käyttöä.
Tarkoitus ei ollut loukata ketään, vaan ihan asiallisesti puhua, jos jollekkin jäi mielipahaa, niin selvitettäköön se yksityisviesteillä. Olen puhunut.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94