Osia on kuitenni tullu nii paljo et vois melkee huonoks jouluks haukkua.
Alotetaa ny ns alusta, eli aikaaha siitä jo on mut hommasin kaverilta nyt sit lommottoman tankin ja jarrupolkimen, polkimesta ei kuitenkaa kuvaa ole ku oon sen jonnekkin taas laittanut..? Tankki o vähä liianki hyvissä maaleissa et harmittaa rueta hiomaan :/ Halvalla kuitenki sain!
Vähä pölynen se on, ja suzuki tarratki ois kyljessä mut uhrattava se varmaan on ellei joku mulle toista tankkia tuoho vaihtas
Sitten olikin jo eessä Jyväskylän rompepäivät, lähin sinne metsästää 20-22mm kaasaria ja niin edelleen ja mitä taas tapahtu ???? Ostin kun halvalla sain...
18mm mikuni, imukaula ku ois nii suoraa PVseen. Mitäköhä helvettiä mää tälläkin teen ? ostakaa joku pois ?
Mukaan tarttu kans täysin turha jalkatappirunko + kaikki hilppeet ku halvalla sain ja oli nii reilu mies. Tuonkin voisin myydä jos hyvän hinnan saan, samalla ostin 24mm imukaulan, niin mitäköhän varten ??
Ja toki ku samalla linjalla jatkettii nii oliha se tommone ostettava
Jos joskus sais tän vaikka kasaan ja jonkun avaimenkin tohon kiinnitettäväks..
No sitte tosiaan lähetin sen mun vanhan 20mm dellorton ja sain vastakaupassa 24mm mikunin. Loppujen lopuks en tiiä mitäköhä järkeä siinäki oli, mut onhan mikuni ny kalliimpi kaasari ja sillä pitäs varmaan saada ihan näppärät tehot ton 74cc kanssa (:
En nyt sit tiiä oliko se ihan niin hyvä ku piti... tykkään vitusti tosta klemmarista ja tosta suorasta ilmanputsarin puolesta..
Sitte kävi mielessä että jos tän ny aluks viilais vähän maltillisemmin tai jos ton 60cc pytyn seuraks tarvis vähän pienemmä kaasarin niin otin ja tilasin yksityiseltä uuden 20mm dellun ku vaihteeks halvalla sain. Ja on muuten hemmetin hyvässä kunnossa!
Takana iki-ihania pitkän matikan laskelmia..
No tähän tuli mukaan "imukaula", on taas niin saamarin hyvin tehty ja vähän lyhytkin no kyl se ainaki pyttyyn ja kaasariin kiinnittyy ja on sopivan paksu..
Ainoo vaan et mietityttää ku tonne jää tommonen rako.. Luulis vähän aiheuttavan pyörteilyä ?
Sit vielä jostain löysin, en ees oikeen tiiä että mistä mutta tommoset tankin suojakumit :-D
oikee made in Japan
Joo oliha siinä taas kuvia ja sillee. Oisko kellään mitään kommentoitavaa ? viikonloppuna pyrin taas jatkamaan