Oli vaan pakko puuttua tännekkin siinä mielessä että kyllä se jarrusatulan adapterin tekeminen onnistui ainakin minulla mutta mulla jokainen komponentti oli kyllä eri pelistä ja pystyin tehdä paksusta raudasta sen adapterin koska pystyin holkittaa vannetta minne päin halusin... koska keula kawasaki 125, vanne derbi, jarru bse 110
Kyllä mä uskoisin sen adapterin teon onnistuvan sullekkin jos vähän "taittelet" sitä sillein että se tulee oikeeseen linjaan levyn kanssa Ja jos nyt päädyt sen enska levyn hommaamaan (jossa on muuten huonompi jarruteho![jossei muuta ni psyykkisesti]) niin vinkkinä vaan että kannattaa katsoa facebookista semmoinen kun purkuosat24, siellä on erittäin edullisesti paljon mopon purkuosia. Itse haen aina sieltä kaiken tarvitseman.
Ei mitään, jatka samaan malliin, kuten kaikkiin muihinkin projuihin toivoisin myös tähän jotain täysin itse tehtyä muovista/raudasta/lasikuidusta jostain. Ei sen tarvi olla isokaan juttu mutta itse tehdyt jutut on aina kivoja tehdas/bolt on kaman rinnalla
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram