No kirjotetaas tännekkin nyt vaikka noin viikko sitten oisin voinut.
Kuten varmaan topicin otsikosta huomaatte, projekti on nyt tosilähellä maaliviivaa.
Niistä jarrukengistä... Ne aiheutti kyllä päänvaivaa.
Lähettiin sitten modaamaan niitä 110x25 kenkiä. Nuo RMS:n jarrukengät eivät ainakaan enskerralla ole ykkös vaihtoehto. Kenkien kaarevaan päähän oli vissiin jäänyt jotain valua ja muutenkin ne eivät sopineet suoraan -> viilaa.
Nyt menee rengaskin mutta laahaa vähän, mutta se selviää kun ajaa kilsan kaks.
Kameraa en saanut mitenkään tarkentamaanKilventelineenkin taittelin sillä aikaa kun isän työkaveri koitti etujarrua ilmata.
Todettiin se että etujarru on rikki sillä ei se millään lähtenyt wörkkimään.
Luultavasti pääsylinteri ei tuota tarpeeksi painetta sillä paine ilmalla palat
liikkuivat mutta eivät nesteellä.
Eturenkaalle on nyt väännetty sisäkumi joten ilmat pysyy sisällä eikä tarvise joka aamu täyttää uudestaan kuin ennen.
Motonetistä tuli haettua kehdet merkkivalot, niistä piti väsätä bensa- ja öljyvalot, mutta öljysensorin johdot olivat menneet ja ei saanut uusia liitettyä. Noh nyt on kaksi bensa valoa sitten.
Tänään sitten kävin laittamassa kilven kiinni mikä haettiin eilen.
Jostain syystä tuo kilpi tuo minun mielestä jonkinlaista ''ärhäkkyyttä'' tuohon perään.
Ensimmäisetkin pikku lenkit on heitetty takappihalla. Tuli nyt ihan ilosta otettua noita kuvia, toivottavasti tykkäätte.
Enää ois vain takavalo, keulan sähköt ja uusi jarru tsydeemi. Huomenna taas tallille jos saataisiin pois se sieltä homehtumasta ja katua valaisemaan.