Joo mistähän sitä alottas... Hyvistä vai huonoista uutisista.. No ei vaiskaa, jääny vähä päivittely vaikka oon saanu mukamas jotai tehtyyki.. Mistä sitä alottas? Noh vaikka siittä että etukumi ja se bilteman paketti tuli
Sisältöä:
Etukumi
Kiillotuslaikka ja rust offia
Sitten sitä pleksiä, sen työstöä alotinki eli underi tummennusta vaille valmis ja valokatkasioille oon tehny telinettä.. Mitat on päästä ku ei oo ollu t pala kotona vaan serkkujen tallissa ni saa nähä sopiiko vaa äkkiähä noita leikkailee, teippaa ja tekee reijät jos ei sovi
(Tästä puuttus 2 valokatkasiaa ni on valmis jos sopii kiinni ja näyttää hyvältä)
Sitten löyty fb ryhmästä halpaa metalpolishia ni ostin 3 tuubia (12e sis postit)
Noh kirjotetaas vähän väliin ja sitten loput kuvat
eli runko, swingi ja t palat lähtee jollekki yksityiselle puhallukseen (löyty puskaradiosta ku kyselin tekiää
) sitä vaan että hiekalla olis kyseiset osat 30e ja soodalla 50e, mutta uskaltaako tuota aluswingiä esim hiekalla puhaltaa, se ite meinas että kestää ja on aluvanteitaki puhaltanu ni aattelin luottaa siihen sitten
hinta siis sisältää sen että se hakee osat meiltä ja tuo takasi ja sano että minäki saan pomppia mukaan jos haluan, mutta kertokaas vielä että uskallanko valita hiekan
Sitten, täti jonka tallissa siis oon kielsi aluksi maalauksen, kun pölisee niin paljon ja ei saa autoa talliin, noh siinä sitten vähän mietiskelin että mitäs vittua nyt kun pihalla -25 ja motia olis.. Päätin kysyä saanko maalata serkulle tehdyssä pikkukopissa jos suojaan sen hyvin
noh aluksi se vähän mietti etten tukehu sinne pikkukoppiin lakkahöyryihin, mutta suostu kuitenki
siinä sitten lähin kärkkäiselle, josta mukaan tarttui: suojapaperia 30m maalauspuku ja hengityssuoja, myös semmosesta massakorista löyty lasta sarja ja kuusiokolo sarja, näillä hintaa 1e/kpl ni ne päätin ottaa.
Siinä sain muovit ja paperit seiniin ja lattioihin ni kello näytti että tässähän kerkeää maalatakkin vielä. Noh otin vanteet ja pumpunsuojat, vanteista vielä kävin kaikki saumat läpi ja maalattavat osat karhun kielellä, jonka jälkeen pyyhin ne pölyliinalla. Ei mennyt kauaa kun maali oli sekotuskupin kautta ruiskun säiliössä ja ruiskusta vanteitten kehillä ja pumpunsuojissa... Seuraavana aamuna menin heti nakkaan lakat osiin ja tälläinen oli lopputulos
Sori jostain laaduista
Eilen illalla vielä haettiin kotiin maalatut osat plus pumput ja täällä koitin vähä kuvailla lisää
Pumpunsuojat laitoin kii ja katoin miltä näyttää
Jotain niistä puuttu omaan silmään, laitoin tarran niihin niin tuli ihan buenot
Kehissä violetit on hieman tummemmat pimeässä kuin muut, koska maalattu mustalle pohjalle, vanteista vielä kehät myllytän ennenku laitetaan kumet kiinni niin saa kunnon kiillon niihinkin
Eipäs mulla nyt muuta, tuli vähän pitkä teksti, mutta toivottavasti jaksoitte lukea, hyvää sunnuntaita!
Ps. (Pumpunsuojien pultit vaihtuu vielä
)