Juu, tuo putki asia on kyllä tuottanut päänvaivaa kun yläkauttainen oli ensisijaisena hakukriteerinä. Kuvittelin että olisin keskustelujen perusteella voinut vain valita muiden kokemuksien perusteella "parhaan"
mutta tarinat vahvistivat vain sen, että mikä sopii yhdelle voi olla ihan susi toiselle...
Sain myös kuulla kuinka Gianellin putki oli saatu kiertämään jopa yli 14 000r/min ja niitä olisi parikin kappaletta itsellä. Meinasin otta niistä toisen ja kokeilla penkissä samalla kun menemme säätämään koneen sen SCR:n kanssa.
Myös Metrakitin Pro Race putkea on suositeltu, ei ole vain oikealta puolelta kulkevaa vielä sattunut silmään?
Jalkatapeista junnu on jo valittanut, menee varmaan vaihtoon kunhan löytyy jotkin paremmat käden ulottuville ja oletettavasti käsisuojat junnu saa pirstaleiksi hyvinkin pian, eli niitäkin joutuu etsiskelemään. Nuo nykyiset Bilteman ovat ihan paperia, se on tiedossa.
Läpistä en osaa kommentoida, juuri hankittiin Malossin VL6 ( muistaakseni ) mutta vielä ei ole mitään tietoa miten toimivat, jos ei toimi niin sitten pidän mielessä ehdotuksesi.
Tuo ketjuhankinta taisi mennä persiilleen, mutta aika näyttää, paljon ehtii tapahtua ennen kuin kisat alkaa.
Itellä on joskun jääny nestevuoto vesikanavan kohdalle sylinterin alle missä lohkojen välinen tiiviste "katkeaa" ja siihen on sen jälkeen tullut laitettua hieman massaa varmistukseksi. Männän rengas meni meillä sisään ohjekirjan mukaisella välyksellä noin niikuin suunnilleen. Ohje sanoi muistaakseni 0,12 mutta kun pienin rakotulkki oli 0,05 niin päädyin ratkaisuun että kun 0,1 menee "helposti" mutta 0,15 ei niin kelpaa.
Saa nähdä olisiko saanut olla isompi välys
Tulppakin on vielä varsinaisesti miettimättä, hyllyssä on muutama NGK Racing BR10EG ja eiköhän niillä saada ainakin säätöihin?