Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Viilailu: asiaa
Ajattelin itsekin joskus keväällä jos rahaa ja mahiksia on niin vois vaikka porauttaa tuon mun leiponeen naraku pytyn ja hankkia uuden männän ja viilata sen pytyn aivan tappiin, laskea kantta, viilailla lohkoja paremmiksi, tehä sikakiree putki ja koittaa saisko 50cc:n tyyliin keulimaan kaasusta, ihan näin kokeilumielessä kun tuo diy virittely on niin jännää
Ehkä ei sentään keulimaan, mutta ois hauska sellanen ite viilailtu mahdollisimman pienellä budjetilla tehty vehje joka kiihtyis aivan perkeleesti mutta pitäis rajoittimen ettei hauskuus lopu veroihin..
Ihan siinäkin mielessä ois hauska koittaa että paljonko pystyisi saamaan nykyaikaisesta skootterin pytystä tehoja irti.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Juu, se pieni viilailu on hauskaa.
Tuosta maagisesta 65 rajasta sen verran, että Zonerilla ei pysty mennä kuin 64km/h kiitos lyhkäsien perävålien. <3 Kattelin, että vakiopytyn pako on "vain" 16mm korkea. Aattelin nyt lomailla tehdä pakokanavan loppuun ja korottaa tuota pakoa varmaan johonkin 20mm, tietenkin tietoisena, että tehot menee ylöspäin. Ja tietenkin jossain välissä tehari kaveriksi.
"Käyttislohkoihin tulloo tuo pinokkion (piaggion) läppärunko ja "stunttilohkoihin" munarelli am6 läppärunko.
Tuossa zonerissa on vaan ongelma, että minä 195 senttisenä tyyppinä en meinaa mahtaa ajamaan..
Kuvaa tuosta laitan jossain välissä.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Suutinsarja tuli, ja äkkiä 70 kokoinen suutin paikalleen. Pari kertaa yski ja heti oli tulppa märkänä. No nyt sitten summamutikassa laitoin 65 suuttimen. yski jo vähän enemmän, mutta ei vieläkään lähde käyntiin.
65 kokoisella suuttimella + ilmanputsarin hilut pois yski jo koko ajan. Ei vaan siltikään lähde käymään?! Polkimella ei yhtään ees yritä. Vinkkiä?!
Paska mikä paska.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Koita ruikata bensaa suoraan imukaulasta sisään ja startata niin tiedät onko vika kaasarissa. Varo, voi ottaa kierroksia jos lähtee
Oliko tää nyt 2t vai 4t ku oon menny jo sekaisin näistä sun skotuista
e: jos kerran tulppa kastuu niin ei kyllä mahda vika kaasarissa olla, kuinka vanha tulppa käytössä?
Viimeksi muokannut Palezu päivämäärä 4.4.2012 19:25, muokattu yhteensä 1 kerran
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
2t
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
sonttuboy
- Pyörä:
- Jinan Qingqi Zoner V2
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 18.3.2012 20:35
Tutun näköistä katella tätä ketjua, kun itellä on just samanlainen
. Onkos sulla tehnyt semmosta, että kun vesisatteella ajelee, niin jostakin hörppii vettä sissään ja sammuu, pyssyy jonkin aikaa tyhjäkäynnillä käynnissä mutta sitten sammuu eikä lähe ennään käyntiin
. Kaasari pitää aukasta ja suuttimista löytyy hiekkaa ja kunnolla. Ja tätä tekee vain vesisateella, nyt ei ole talvella tarvinnut koskea koneeseen kertaakaan.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Tulppa on viikon vanha. Tuo kone on 2t:D stefat katson tänään.
Kyyllä välillä tuota tekee..
Juu, varmaan puhdistan tänään uudestaan kaasarin.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Stefoja en vielä katsonut, mutta ei vaan lähtenyt käyntiin. Kaasari on täysin puhdistettu, läpät katsottu.
Kaasari puhdistettiin ottamalla kaikki osat pois, ja sen jälkeen rankka fairypesu. Männässä oli nopeasti imupuolelta katsonnuna pientä hankausjälkeä. Ja puristuksset tässä on kovat. Normaalia?! Skuissi oli 1.2mm.
Paska mikä paska.
_mönkey_
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 -09, Suzuki Address
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 16.11.2006 17:35
Kaasaria ei kuulu pestä vedellä.. Pienikin vesitippa jumittaa heti bensankulun. Kaasari käteen uudestaan ja REILUSTI paineilmaa joka ikiseen koloon, ja jättää vaikka hetkeksi levälleen sen kaasarin. Illalla kasaat ja kokeilet uudestaa lähteekö.
Käykää kurkkaa galleriaa :)
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Njahas, ihan täysin tietoa mulle! Tänks tiedosta. Illalla vielä tuota yritän.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Juu, monkey oli oikeassa. Vesikupla jossain. Kaasari ei syötä pensaa koneeseen.
Tuosta palezun vinkistä sen verran, että tein tuon ja sen jälkeen kuului helvetin moinen pamaus ja savua.
Myös ihan pikkusen yritti käynistyä. Nojuu, stefat katson huomenna ja puhdistan kaasarin vedestä.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Eipä kauaa kestamyt purkamisessa. Mitä vuotava kansi tekee? Kannen toinen puoli oli ihan märkä... Uusi kannentiiviste paikalleen ja tällä kertaan oikeaan momenttiin. Sylkässä ei ollut yhtään kynnellä tunnettavaa jälkeä. Kuitenkin sylkkä näytti ihan 5000km ajetulta, eli sylkässä löytyy naarmuja, joka puolelta, mutta ei tunnu kynnellä. Näytti siltä, että on poljettu ilman voitelua..
Menneekö vielä vanha sylkkä ilman hoonauksia tms? Ite ajattelisin, että kyyllä pystyy.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Njahas, varin stefa oli puoliksi irti. Kiinantulppa jo nyt paskana. Tavaraboksissa oli nbk vai nrk merkkinen tulppa. Tulppa kiinni ja nyt jopa yskii, mutta ei vieläkään lähde käyntiin. Ehdoituksia?
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Nhajas, vihdoin zoneri heräsi! Liian pieni suutin on vaan, käynnistyy "vasta" viidennellä polkasulla. Nykyinen suutin on 60. Kokeilen 65 suuttimella seuraavaksi.
Paska mikä paska.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Kohta kyllä lähtee tulta nurkan alle.
Millään en meinaasaada säätöihin. Säädetty on:
-tyhjäkäyntiä
-suutinta
-seosruuvia
Nykyinen suutin on 65, olen kokeillut 68:lla, mutta ei lähde käyntiin.
Myös ei oikeen hyvin lähde käyntiin, ryyppy menee päälle ja kone kierrokset nousee. Tämän jälkeen ryyppy samnuu ja menisi tyhjäkäynnille, mutta silloin vielä kiertää hyvin, mutta kun laskee kaasun pois, kone sammuu kuin seinään ja ei lähde käyntiin, ennen kuin mopo on seisonut jonkin aikaa. Mikã vika??
Virinä kuriton putki ja Motoforce plus. Kaasarina 16mm mikuni vm16. Vakiona suuttimen koko 50.
Paska mikä paska.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista