Laitahan siitä siun pytystä kuvaa.
(ei siitä pytystä, josta on jo kuvia galleriassasi.. )
On kyllä laaja tehoalue siinä siun koneessa.
Putkea vaihtamalla saa sitä tehoaluetta (ja tehoja) muokattua paljonkin.. esim. Metrakit Pro Racella huipputeho siirtyisi yli 13,000rpm tienoille, ja todennäköisesti alle 9,000rpm tehoa olisi alle 4hv käytössä.
Kiinnostaisi sylinterin ja palotilan speksit.
Esim. aukkojen aukioloajat, pinta-alat.. mahdollisesti suuntaukset (°).. ja palotilan tilavuus, squishratio, squishangle (jos tasalakinen mäntä; 0°) ja squishvälys.
Sitten pystyy vertailemaan sylinteriä ja palotilaa muihin.
Huomaa sitten vertailulla, että onko laaja tehoalue vain sylinteri + palotila -yhdistelmästä kiinni, vai venyykö turbokitin (?) tehoalue oikeasti noinkin ylös.
Miten usein vaihdat?
Ja ootko mitannut sylinterin ja männän välystä, sekä m-renkaan katkosvälystä?
(ei siitä pytystä, josta on jo kuvia galleriassasi.. )
On kyllä laaja tehoalue siinä siun koneessa.
Putkea vaihtamalla saa sitä tehoaluetta (ja tehoja) muokattua paljonkin.. esim. Metrakit Pro Racella huipputeho siirtyisi yli 13,000rpm tienoille, ja todennäköisesti alle 9,000rpm tehoa olisi alle 4hv käytössä.
Kiinnostaisi sylinterin ja palotilan speksit.
Esim. aukkojen aukioloajat, pinta-alat.. mahdollisesti suuntaukset (°).. ja palotilan tilavuus, squishratio, squishangle (jos tasalakinen mäntä; 0°) ja squishvälys.
Sitten pystyy vertailemaan sylinteriä ja palotilaa muihin.
Huomaa sitten vertailulla, että onko laaja tehoalue vain sylinteri + palotila -yhdistelmästä kiinni, vai venyykö turbokitin (?) tehoalue oikeasti noinkin ylös.
Ton mhr teamin männän renkaita ja mäntää saa vaihtaa.
Miten usein vaihdat?
Ja ootko mitannut sylinterin ja männän välystä, sekä m-renkaan katkosvälystä?