Noni, kirjotellaas nyt pitkästä aikaa.
Eli koeviikko puskee aika paljon päälle, nyt onneksi on fysiikat jo tehty
. Nyt viikonloppuna koitan saada kuitenkin jotain aikaan. Mietin tässä että mitä lähtisin tekemään. Tiistaina kävin ottamassa boksin irti ja koitin vähän sovitella tankkiakin, mutta ei näköjään mahtunu. Pitääkö nyt hommata tollanen kartingtankki joka mahtuu tonne boksin alle?
Akseliväliä en tule todennäköisesti pidentämään, vaikka sitä vähän mietinkin. Mitä mä tekisin tolle perälle, se siis suurella todennäköisyydellä jää nyt underittomaksi, mutta siinä perässä on se ruma takavalon paikka jolle pitäisi jotain tehdä. Miten sen sais nätisti piiloon?
Saattaapi olla että puran tänään kaiken irti ja alan hiomaan runkoa, jotta saa maaleihin. Pitäiskö tästä tehä sittenkin punertavanoranssi+vihreät yksityiskohdat
Tai Castrollin punavihreäväreihin, kiillotettuine osineen, koska kun mä otan ton koneen irti niin sen laitan takasin paikalleen sitten kun on alakertaremonttitehty ja motti kiillotettu (ja sitä ei maalata).
Rahahuoliakin on ollut, mutta nyt tulevana viikonloppuna helpottaa. Maalaan kaverin WRn katteet, josta tulee se 60e ja sitten mummi pistää 70e tilille ja kaiken lisäksi mutsilta tulee 70e. Joten täytynee ostaa jonik1lta ainakin kisasähköt. Sitte pitäis säästää vielä takaiskariin ja pitäis ostaa scooter-attackista etuvari settikin. Mikä olis paras? Malossi MHR 2005, Polini mikälie speedcontrol vai S6 R/T?
Sitte vielä pitäis se sylinteri jostain löytää, saattaa olla että tilaan sitte varin kanssa scooter-attackista ton s6 sport pron kun hintalaatusuhteeltaan varmaanki parhaimpia mitä on.
Katotaan jos mä nyt tänään laittasin niitä kuviakin jota lupasin joskus vitun kauan sitte
Ja onneks tässä nyt lähenee koko ajan ne kauan odotetut puolivuotta myöhässä olevat syntymäpäiväkutsut kaikille perheen lapsille
ja sitte tulee taas rahaa. Ja jouluki tässä on vielä