Tein itse ja säästin ja silleen... Perjantaina saadaan vasta mopoa ajoon, josko sitten löytyisi viellä tietä dynovedoille. Nähdään mitä tuli tehtyä.
Niin ja Rossipoika, kiihtyvyys mitattuna kakkosvaihteella. Ei ole hyvä siis ei.
Empiiristen ja laskennallisten testien perusteella oon tullu siihen tulokseen että ihminen aistii kiihtyvyyttä (eli vääntöä) kaikista parhaiten. Persedyno kyllä sekoaa senkin suhteen ihan täysin jos välityksiä mennään vaihtamaan.Tehoa on nyt kuitenkin enempi ja sen tuntee.
Mielenkiintosta seurata mitä niillä Blairin kaavoilla saa aikaseks. Jostain syystä nyky crossimopojen diffin muotoilu on kuitenkin aika erilaista. Parit mitat, joita voi apinoida: http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=73&t=64812&start=134Itse putkesta sitten, niin on viritetty pituus muuttui 720->750 ja torvivakio 1.51->1.8
rossipoika kirjoitti:Aika samalla tavalla käyrissä ilmenee nuo heikot kohdat, vaikka pakoputki onkin muuten vaikuttanut dramaattisesti. Liekö monttujen aiheuttaja jossain muualla kuin putkessa...
Palezu kirjoitti:Kärsiikö udella vähän mittoja tuosta putkesta, kuinka paksu keskilieriö on ja loppupään halkaisija? Ootko mittaillu minkä verran mitat eroaa turpokitistä? Entäs ootko kokeillu putkilaskurilla että millä äänennopeuden arvolla huipputeho tulee juuri noille kierroksille tuolla 720mm putken pituudella?