Noniin hellou vaan taas kaikille! Vihdoinkin työt hellitti ja aikaa likenee nyt muuhunkin kun työntekoon ja nukkumiseen!
Otin heti käsittelyyn siis koko kesätöiden ajan seisoneen proju mopetin ja voin jo paljastaa että edessä karvas pettymys mutta myös hyvää.
Homma alkoi taas tästä pisteestä ->
Eli fättis ja raiserit meni toiseen pärrään ja tilalle tulee siis se kiiloitettu alumiini stonga ja hyvä näin koska tappo katkasija ym. ei olis mahtunu twinwalliin samaan aikaan käppärin kanssa.
Hetki siinä meni puljatessa ja oltiinkin jo tässä pisteessä ->
Nooh, ei muuta kun konetta pöydälle ja tarkastelemaan mitähän sekin oli tykännyt kierrättelemisestä. Ensin vauhtiksen ympäristö, ei näkyny bensa valumia tai muuta töhnää eli kampuran stefa olikin ehkä tällä kertaa pitänyt mutta annas olla kun otin vauhtiksesta kiinni ja klappien kokeilu...... 20km ajetut petarit ja pien klappi jo tuntui. Japanilaiset laakerit. VOI HEL**TTI
Siinä hetken päätäny pyörittelin ja ajattelin ettei se ole mahdollista, no kansi auki vaan ja ihme ja kumma se ei ollu vuotanut mutta sitten silmään pisti alumiinin värinen kohta kannessa, mäntä oli tietysti nakuttanu kanteen ilman minkäänlaista ääntelyä tai mitään. Männässä kans komeat jäljet samoilla kohdilla...
No tästäkin pettymyksestä selvittyäni kokeilin ihan huvikseen miten tiukasti mäntä on sylinteri putkessa ja nyt tuleekin kiperä kysymys:
Voiko olla mahdollista että 20km ajettu mäntä HEILUU pytyssä edes takasin niikun se olisi sielä ilman männän renkaita? Männän renkaat siis on ehjät mutta pytty valskaa pytyssä ihan kun se olis väärää kokoa pytyn poraukseen... Sitten kokeilin niin mäntä myös pyörii hiukan
Aloin miettimään että neulalaakeri on tietysti vaihtokunnossa mutta mitenköhän kampurankin neulalaakeri? Tuntuu typerältä alkaa remppaamaan just rempattua konetta uudelleen... Mitään ääntä tai oireilua ei kuulunu tosiaan vaikka mäntä naputti kanteen hiukan. Täytynee purkaa pytty irti ja katsoa sitä sitten, samalla selviää että raottaako läpät ym. :/
Nooh ei anneta koneen lannistaa, mulla on 3 muutakin konetta että kyllä semmonen järjestyy joka tapauksessa mutta millä tekniikalla? Jotenkin loppu into virittämiseen.
Tulevaisuudessa ->
-Runko mustaksi
-T-palat oranssilla
-pumput mustaksi
-swingi mustaksi
-jotain osia oranssilla??
-muita osia mustalla
-katteiden pesu putsaus ja hinkkaus
-vanteisiin kiiltoa?
-kaikkien osien putsaus/pesu jota ei maalata...
Eikait siinä muuta, kaikki osat taitaa projuun jo suunnilleen olla, mitä nyt tupit puuttuu ja joitain maaleja ja lakkaa.
Mutta huomenna jos on nätti sää niin varmasti tapahtuu jotakin jossei muuta ni koneen tarkastelu pytyn alapuolelta.