Esim. tälläinen ja sitten mahdollisimman isot syylärit, jotka vaan saa vaikkapa tukirautojen avulla suojattua mahdollisimman hyvin.
Lämmöt pysyy varmasti siinä 50°C tienoilla.
Tarkemmin sanottuna veden lämpötila.Ja tosiaan olisi hyvä olla veden lämpötila ja pakokaasujen lämpömittarit.
Tai vähintään jälkimmäinen, se kun auttaa todella paljon kaasuttimen ja sytkän säätämisessä, sekä sen avulla ennalta ehkäisee konerikon
(syystä 'x' pakolämmöt lähtee nousemaan esim. yli 700°C -> mäntä sulaa, tai leikkaa kiinni).
Mutta käytännössä ei ole pakollista laittaa toista , tai korvata nykyistä isommalla syylärillä.
Tehojen ja luotettavuuden kannalta
itse hankkisin "liian suuret" syylärit / syylärin ja linkin termostaatin.
Ilman termostaattia kone käy
melko varmasti liian kylmänä ->
kylmäleikkaa.