Long&(s)low NG Büüster

xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 13.8.2012 12:18

Kuva
"Hyvä" nokkakate tuli ostettuu, tuosta nokasta sulanu yks kohta joka oli peitetty kitillä. Sormella kun tökkäs niin putos nekin kitit siihen. Yks kiinnike puuttuu, alhaalta yks halki ym. pikkusta kivaa.. Lasikuitua siis tiedossa tähänkin.. Kai siitä sit jotain vielä leivotaan.

Tuli myös leikeltyä varikoppaan vähän jäähdytystä kun tuntu kuumenevan melkosesti. Toivotaan että tällä ois vaikutusta kuumana toimimiseen, meinaan kaikki vedot katoaa jonkun kilometrin jälkeen. Puhallinkopat ja flektikin on paikallaan. Seuraavaks koitan lyödä kymmenisen numeroa isomman suuttimen kiinni ja katon miten oireilee.

Muitakin ideoita saa heittää, seuraavaks kiinni iskeytyy malossin punanen VP ja raskaammat rullat. Katotaan mitä sanoo..

E: Fak, sehän on ihan törkeen korkeen näkönen keulasta.. Nostan pumput stefoihin kiinni ja katotaan uusiks. Perä laskee kans kunhan saan jostain lyhyemmän iskarin/neliöprofiilista putkee mistä tehdään jäykkäperä. :)
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut temeee. » 13.8.2012 16:18

Uskaltaisin jopa sanoa, että nuo vedot katoaa vain sen takia että sulla on niin löysä vp vielä kiinni. :) Mutta kanttii tosiaan tehä niitä jäähytysreikiä, auttaa kummasti, oli Leovince roxissa ja ei jäähytysreikiä, katos vedot ku lämpes vari kunnolla, sittekku oli Pro Replica ja 3 melko isoa jäähytysreikää niin ei kavonnu tehot minnekkään. ;)
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut arsori » 13.8.2012 18:42

Ikävästi pistää silmään toi derbittimen koneella oleva vehje taustalla. Kiristä ne ketjut!!! :D
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 13.8.2012 21:20

Joooo'o. Tuli sit innostuttua varikopan kanssa, kuvassa täysin keskeneränen, luultavasti tulee lisääkin reikiä + viimeistely ennenkaikkea. :)

Kuva
Ottakaa huomioon et keskeneräinen, toi keskellä oleva reikäjono leikataan kans auki yheks pitkäks läveks. Negatiivista kommenttia saa heittää vasta kun kyseinen tuotos on valmis. :D

Ja derbi on taustalla PROJEKTINA, eli smotojen sovitusta enskojen tilalle. Noi on siis enskavanteitten ketjut jotka sattuu jammailemaan vielä kiinni, bouttirallaa 20 lenkkiä liian pitkät muutenkin. :D Huomenna toivonmukaan uudet kettingit.
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut jukke96 » 13.8.2012 22:09

Tulee komee varikoppa! Ja kyllä tosta buusteristaki komee vehe tulee! :)
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 22.8.2012 18:38

Kävinpäs tänään tätäkin rakentelemassa. :)

Alakate kitattu, seuraavaks hiomaan ja sit maalia niskaan.
Etukatteesta puuttuvan palan muovihitsailin kiinni, hion + kittasin kyseisen kohdan.
Nokkakate vaatii vielä työtä.. Pakkohan se sulanut kohta on paikata kuidulla eikä millään p*rkeleen kitillä.. Sais sen kai muovihitsailtuakin, mut sitä katotaan sitte. :)
Etukatteen "maskista" puuttuu edelleen kuidut mut asia korjaantuu mahollisimman pian..


Yläkerrankin avasin, ja kaikki oli oikeestaan OK, vähän lämpöjälkee mut kuuluu asiaan.. :D Kansi on vuotanu hiukan, ja alatiivisteestä vissiin kans hiukan. Nyt on siis kaks alatiivistettä, mut korjaan asian tekemällä tilalle alumiinistä koropalan. Josko se sit kestäis jo ihan massoillakin kasassa. :)

Tehonpuute ottaa vieläkin vähän päähän, eli näytetäänpäs pytylle lisää viilaa! Paolla nyt asteita 185, jotka nostetaan 195-200 tienoille samalla heittäen hyvästit "alaväännöille". Kyseisillä ei varsinaisesti oo mitään merkitystä, säädetään vari nappaamaan suoraan tehoalueelle. Imun asteita pähkäilin jonkin aikaa, mut enpä oikeen mitään järkevää tulosta saanu aikaseen. Mikäli männässä ei ois ikkunoita niin homma ois harvinaisen simppeli, mut tällä hetkellä imu ei siis sulkeudu lainkaan, vaan on auki 360* (välillä enemmän, välillä vähemmän), niin kuin vissiin vakionakin.
Samaan settiin sit lyödään vielä ilmanputsari, jokin boost bottlen tapanen, ja varin säädöt nappiin.

Samalla voisi tehdä kantta hiukan tilavammaks, nykyinen tilavuus pitää vielä mittailla ja laskee puristukset. Vähän oli välillä sellanen tunne et tää jopa vois nakuttaa..

Ei kai siinä muuta, palaillaan seuraavaks kuvien kera, ja toivotaan et vaikutus tehoissa ois jälleen positiiviseen suuntaan. :D

ps. koittakaa kestää ilman kuvia tän kerran. :s
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 10.9.2012 22:10

Kuvat.fi näköjään menny ja lyöny luukun kii joten uppailen kuvat tästä lähin sitte mototin galleriaan..
Noh, kumminkin..

Tekniikka taas aikalailla kasassa, pytyssä aukot vähintäänkin riittävät, paolla asteita tällä hetkellä 200 ja edelleen yksiosainen ja 75% leveä. Männänrenkaat huutaa hoosiannaa mut pyrin tekemään hyvät viisteet jottei heti nalkkais kiinni.
Imupuolella tuli aukolle pinta-alaa lähes tuplaten ja männän ikkunat kokivat jälleen pientä suurentelua. Enemää ei uskalla ettei imuhelma tipahda samantien kampikammioon.. :D
myös kannen tein uusiksi hieman suuremmalla squish välyksellä ja tilavammalla palotilalla nakutuksen ehkäisemiseksi (sitä se tosiaan taisi hieman tehdä..). Nyt pitäis ysikasipumppubensa pelata ihan niin kuin kuuluukin.. Näistä kaikista kuvia huomenna, ei pysty nyt alkaa tällä kännykällä sättäämään kun tääkin aihwuttaa hankaluuksia..

Katteita myös työstetty ja mm luomet tehty maskiin ja skuupit alakatteeseen. Kittipöly on myös kivaa. Josko nuo sais tällä viikolla maaliin niin auttaiss kummasti asiaa.

Eipä kai muuta, kirjotusvirheitä en varmana ala korjaamaa puhelimella. :D Huomenna siis kuvatodistetta kyseisistä tuotoksista.
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut arsori » 12.9.2012 21:39

Aina ei jaksa kommentoida jokaista edistystä, mutta kyllä me seurataan kuitenkin! ;) kuvia lähiaikoina?
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 19.9.2012 22:30

Löin galleriaan parit fotot kun kuvat.fi tosiaan ummessa. Jos ei parempaa paikkaa löydy niin lisäilen sinne tästä lähin. Linkata tähän en jaksa puhelimella, mut kattokaa ihmeessä jos kiinnostaa. :)
Vähän pitäny kiirettä kun tuli 18v täytettyä, sit oli autokoulua, ylioppilaskirjotusta ym. mut koitetaan nyt saattaa tää kunnolla valmiiksi. ;) Jos huomenna jaksais vetäytyä talliin ja laskea koko laitosta keulasta sekä perästä viimesetkin.. :) Velipoika täytyy värvätä avuks katteiden hiomiseen, oppiipahan samalla näitäkin laittamaan. :D
koitan kuvia lisätä heti kun vaan jotain merkittävää tapahtuu.
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 7.10.2012 19:15

Kiireitä jälleen ollu, mut kirjotukset ohi, siisti civicci pihassa ja niin eespäin.
No mutta, kävinpä tallilla kääntymässä ja löin laitteen käyntiin uudella kokoonpanolla. Jumalauta että alko tulla sitä kuuluisaa tehontuntua. Samalla hiottiin katteet, enää maalia pintaan niin saatte fotoa, ja ehkä jopa uutta ajovideota. Valmistumisen jälkeen tulossa myyntiin, nopein vie.. :)
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut xTreme. » 30.12.2013 1:10

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Mul on mopo.
-atte-
Pyörä:
Polkumapyörä
Paikkakunta:
Kerava, D-rapun poikii.
Liittynyt:
29.5.2010 1:58
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut -atte- » 30.12.2013 1:30

Menevän näköinen onkin! ;)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
kuriton
Pyörä:
beta rr 50 track 10`
Liittynyt:
7.7.2013 15:32
Re: Long&(s)low NG Büüster

ViestiKirjoittanut kuriton » 30.12.2013 17:38

On kyllä siisti! ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista