No kiitos, tuo maali todellakin paransi sitä huomattavasti
Tuo kuva kyllä vähän vääristää, ei se oikeasti ole noin hieno mutta kyllähän tuolla ajaa kehtaa.
Joo tuo mittari on vähän tuommonen vehe, vissiin jotenki sattu virta katkeamaan kriittisessä kohdassa ja onnistui korruptoimaan muistin mutta äkkiäkös tuon uudelleen fläshäsi, nyt sillä on ajettu vajaa 9100km, kymppitonni lähestyy
Ja nyt tuo mittari tekee semmoista että jokaisessa töyssyssä käynnistyy uudelleen, toivottavasti ei jätä käynnistymättä poliisin alla
Vian paikallistin säätönappiin, pitää katsoa mikä siinä on tällä kertaa. On muuten jännä homma miten tuo säätönappi tuntuu olevan vikojen aiheuttaja, joltsullakin se nappi aiheuttaa ihme oireita ja käräytti jo mikropiirin kerran.
Ja kävin tuossa taas ilta-ajelulla katsomassa millanen on vappumeininki, no eipä ketään näkynyt kun tihkutti vettä, mutta keeway kyllä kulki, etten sanois täydellisesti
Hyvin vetää ja nätisti kiertää, pientä alaväännön katoamista kyllä vielä havaittavissa liikkeellelähdössä mutta pitää kokeilla tuota 70 suutinta jos se olisi täydellinen. Potuttaa taas kun jälleen meni 6,40e noihin pirun messinkiruuveihin, muutaman millin sadasosan kokoeron takia, ja 70 suutin olisi ollut jo valmiiksi mutten tietenkään viitsinyt kokeilla kun arvelin että on kuitenkin liian pieni.
Tuo kaasari se vaan jaksaa yllättää, välillä tuntuu että pitäs melkeen joku dellorto ostaa kun ei tuota tunnu saavan mitenkään säätöihin mutta toisaalta taas nyt alkaa tuntua että voiko tuo olla noinkin nerokkaasti suunniteltu, nimittäin alakierrosten käynti on koko ajan ollut parempaan päin kun pääsuutin lähestyy oikeaa kokoa, vaikka pääsuuttimen ei pitäis alakierroksilla vaikuttaa.. Nyt nimittäin sähköryypyn toiminta on muuttunut huomattavasti järkevämmäksi, kylmänä lähtö ei ole enää tolkutonta röpellystä ja se jopa vastaa kaasuun, ja tähän mennessä se on vaikuttanut käyvän tyhjäkäynnillä aina todella rikkaalla, seosruuvi kokonaan auki eikä riitä, mutta nyt osoittaa jo merkkejä siitä että seosruuvia saisi kääntää jo kiinnipäin
ehkä se tästä, kohta saan kytkinjouset ja mönkijäkin toivon mukaan kohta pärisee. Veikkauksia paljonko se sitten kulkee, ennen joulua meni KAHESTI LEIKANNEELLA UMPI VÄLJÄLLÄ (m-renkaan katkosvälys yli milli) pytyllä, vähän viilatulla pakoaukolla ja VÄÄNTÖ teharilla tasan 40