Noniin. Tulpanjohto oli paskana, aivan sulanut, ilmeisesti ollut melkein irti siitä puolasta ja antanu kipinää "etänä". Tuli siis hommattua kuitenkin Iridium tulpa (BR9EIX), uusi ja vähän pidempi tulpanjohto ja pakollinen punanen raaacing tulpanhattu +5hp
Noh, nuo oli isketty kiinni. Lähti ekalla polkasulla käyntii mutta ei kierroksia ottanut ollenkaan. Hetken ihmettelyn jälkeen joku älynväläys että otin ilmanputsarin irti ja jumalauta se otti kierroksia paremmin kuin ikinä. Eli oli tuo piperi siis ollut aina tähän mennessä turhan lytyssä runkoa vasten. Otin TZR:ästä sen imutorven vai mikä kutsumanimi onkaan, vähän kuumailmapuhaltimella kun lämmitteli ja venytteli niin meni tuohon kaasariin kiinni. Se oli kuin tehty ja se "kiersi" osan runkoa joten ilmanputsari meni loistavasti paikalleen.
Aiemmin kun se nosti jotenkin keulaa ykkösellä piikkiä napatessa. Niin nyt se nostaa 1->2 ja kolmosellekkin vaihtaessa nokkii vähän. Kytkimen kanssa vois kolmosella lähtä keulimaan oikein hyvin ilman nykäsyjä. Vieläkin tuo putken kierrosalue vähän hakee mutta toivottavasti korjaantuu sitten Walden putkella. Videota oisin ottanut mutta kun kypärä on kaverilla tällä hetkellä missä on kameran mountti. Mutta kuitenkin, parhaimman kuullosta&tuntuista tähän mennessä.
Tuo imukaula on helvetin tyhmän muotoinen, aivan kuin tehty jollekkin vakiokaasarille mikä mahtuisi olemaan ihan suoraan päin kaasaria ns vaakasuorassa.. Malossilla tuo kaasari meni paljon parempaan asentoon.
Siinä pari onnetonta kuvaa vielä mitä napsin.