kurffi
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -03, EX MBK Nitro -01, Yamaha aerox -02
joo elikkäs nyt tuli sitte päätettyä väriki noille uusille katteille .. eli tulee dmp jaguar green katteet..
sitte varmaan joku bcd halogeenivalo ja jotaki niille katteille ny ensi ku saa ne tilauksesta
.. tossa linkki:
http://www.descooterwinkel.nl/product_i ... cts_id=769
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Et oo tosissas, tnt katteetki hienommat ku nuo
kurffi
- Pyörä:
mä tykkään : D ja ei ne tuollasiksi jää.. ja vakiokatteet on vielä mulla.. niitä muokkaan kans ja sen näkee sitte että kummatko on hienommat...
mutta myykääs mulle dmp:n etujarrulevy halvalla ! ?
tai joku muu iso levy..
aeroxman
- Pyörä:
- RS -07, SF2 -02
Aivan kauheat nuo takakatteet tuossa katesarjassa minkä linkitit
. Pohjakate on hienompi entä vakio mutta etukatekkin tökkii ja pahasti.. z katteista puhumattakaan. Oisit nyt vaikka tuolla hinnalla ostanu vaikka vakio katteet käytettynä ja muokkaillu niitä hirveästi kuidulla
! Olisi unikimpi, hienompi ja jälleenmyyntiarvo 100x verrattuna noihin
kurffi
- Pyörä:
pohjakate on kans omasta mielestä siisti.. mutta ajattelin että jos nuo takakatteet kuiduttais bcd:n ducktailiin ja siihen underiin missä on ne reijät.. ja sitte muokata vähä niitä hommeleita siinä takana ne upotukset.. ja en ole saanut vielä tilattua mutta luulen että tuollaset tulee
mutta muistakaa toki että nuo vakio katteet jää mulle vielä joilla saan vapaasti kokeilla jotain uutta : D kun ei ole tuo lasikuitu vielä niin hyvin hallussakaa
. ja mun mielestä se etukate ja z-katteet on just siistit !
makunsa kullakin..
kurffi
- Pyörä:
noniin en oo tännekkää mitää aikoihin kirjotellu ku ei oo mopon osalta edistystäkää tapahtunu.. senverran että katteet ja uus tanko vääntyneen tilalle on tulossa ja mopon saan huollosta toivotavasti tämän vuoden puolella:).. mutta oon kattellu jotain 40-60 e hintahaarukalla löytyvää oversize jarrulevyä käytettynä jos jollaki olis
? mutta sitte ku saan tosiaan sen mopon omaan tallii nii pääsee suunnittelemaan muutosta niille vanhoille katteille
näkee sitte milasta tulee .
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Meikältä kuule löytyisi 240mm Stage6:en levy. Laitas yv:tä jos kiinnostaa.
kurffi
- Pyörä:
piti tulla taas tännekki kirjottelee.. eli olis sellanen kysymys et eikös nuo aprilian sr:n vanteet mee roxii suoraa.. ku olis sellaset kiikaris ja ne tulis sitte jossain kullan/kuparin väris niitten vihreitten katteiden kaveriks.. kuvaa pistän tulee hetiku mopo taas kotona.. easypartsilta piti vielä tilata usi t-pala ja siinä samalla tuli ostettua myös koropala, astinlaudat ja sellanen suojalevy siihen tangon juureen
... edistystä ei nyt hetkeen tämän osalta tapahdu.. mutta sitten ku saan vanhat katteet käsiin nii alkaa jotain tapahtumaan .. jotakin visiota on jo mutta se jää nähtäväksiettä minkänäköstä tulee..
ja eihän tästä mitään näyttelypeliä ola tekemässäkään
.. ajoon tarkotettu
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
Taakse sopii jos vanteet on särästä, jossa on minarellin kone levyjarrulla. Eteen joutuu muistaakseni tekemään jotain holkkia yms. Akselit taisi ainakin olla eri halkasijalla...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
kurffi
- Pyörä:
ok kiitti tiedosta
juu vanteet on siis tulos ja taakse ilmesesti heitetään suoraa mutta näkee sitte mitä etupyörän kans tekee..
kurffi
- Pyörä:
ellikkä nitroon nyte tulos easyltä opticpartsin astinlaudat, koropala ja sitte siihen adapterin juureen sellanen levy opticin seki
nii ja uus t-pala..
särän takavanne tuli postiin toissapäivänä.. huomenna maaleihin ja varmaan kuvaaki.. ja ainaki ku tilaus tulee
ja etupyörädilemman ratkasin näin: nitroon tulee särän etupumput, vanne ja jarrusylinyeri
vanteet ja pumput maalaan mustaksi
mopo ehkä ensviikolla _jo_ kotiin kolarikorjauksesta :d.. ite tilasin osat sinne ja niillä kesti 2 kk
...
kurffi
- Pyörä:
^^pazi^^
- Pyörä:
- 4 pyöräinen
Hyvältä näyttää ;D kuvien laatu voisi olla ehkä parempi,tää vaikuttaa mielenkiintoiselta projektilta.onnee vaan tän tekemiseen
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Jep, parempi laatuiset kuvat olisivat kyllä kivoja. Meinasit sä oikeasti jättää nuo pyöreät vilkut kulmikkaisiin reikiin?
Tmi_
- Pyörä:
- Derbi Atlantis -03
Vaikuttaa tosi hyvältä, mutta nuo vilkut vois tosiaa olla erilaiset tai eri paikassa
Seurantaan menee!
Party like a ЯRockstar
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista