`ssami kirjoitti:mutta eikö se ole ihan ylimääreinen
lähtee iha samalla tavalla polkaisemalla
Ja tuo tuore öljy voitelu menee keewayssä niin läheltä pakoputkea vakiona että se lämpenee ja taittuu sekä jos haluaa korottaa perää se pitää ottaa pois
Kyllä täytyy ihmisellä olla logiikka vähissä jos mielummin vaivautuu ensin kiskomaan mopon keskijalalle, sitten asettamaan jalan polkimelle siten ettei lipsahda ja sitten polkaisee sen sijasta että istahtaisi mopon päälle, painaisi nappia 0.5-2 sec ja lähtisi ajamaan. Ja vaikka tuntuisikin ylimääräiseltä niin pakkoko niitä osia on pois ottaa, hukkaan mennäkseen, ja sitten vituttaa kun mopoa myytäessä sähköstartin osia ei olekaan. Joo ja pitäis varmaan katteet, akkukotelon kansi, öljytankin korkki, tangonpainot, ym ottaa pois, nehän on täysin ylimääräsiä.
Ja tuonkin voisit selittää mihin hemmettiin perustuu että koropalan kanssa tuorevoitelu pitäis ottaa pois. No olen itse asiassa huomannut että öljyletku menee todellakin läheltä putkea mutta loogisten aivojeni ansiosta tajusin että letkun kiinnittäminen nippusiteellä kauemmas on järkevämpää kuin alkaa repiä koko voitelusysteemiä irti.
OT:ta kerrakseen. No rupesin tuossa miettimään takavilkkuasiaa ja pöllin koulusta keltaisia ledejä mutta totesin että ne ovat vähän himmeitä ja ei siitä kuitenkaan kovin hyvää saisi jos muokkaa vilkut punaisen takavalon kuvun sisään, joten otin sitten nuo easypartsin katevilkut ja muokkasin sisään 3w teholedit
Ledit tarvitsivat etuvastuksen, tässä tapauksessa tehokkaan sellaisen jollaisia mulla ei ollut mutta hetken mietinnän jälkeen kytkin ledit alkuperäisten hehkulamppujen kanssa sarjaan jolloin hehkulamppu toimii vastuksena ja nyt ledit palavat ehkä viidesosateholla ja eivät kuumene mutta aikamoiset silmänkorventajat ne ovat silti
ja vissiin väärän värisetkin, pitää jotenkin värjätä noita kupuja ettei tule sakkoja
ois kyllä pitäny laittaa vilkut vähän ylemmäs..ehkä kilpikin
ja huomasin että yhdestä kohdasta perää on alkanut ihan vähäsen kuultamaan kate läpi siitä kohtaa mistä silloin hioin ja kiillotin
olen varma että ne eivät tulleet silloin joten veikkaan että maali kului siitä kohtaa kun kaverini oli kyydissä ja hinkkasi hanskoillaan siitä kun yritti pysyä surmanajokkini kyydissä (kesärenkailla täysin lumisilla teillä, yllättävän hyvä silti ajaa auratulla tiellä, kertaakaan en ole vielä kaatunut mutta jos tulee vähänkin pehmeää lunta niin sillon meinaa lähteä
). Eli pakko kai se on lakata.