Noniin, elikkä NRG on toiminnassa. Ollut jo hyvän aikaa. Maalailtu on ja oikeastaan valmis. Eli maalasin vain sivukatteet, no se projekti jäi lyhyeksi koska.... ylläripylläri, kävin hakemassa roxin tosta läheltä vastustamattomaan 300e hintaan.
Roxihan on ruma kun synti, kuvia laittelen huomenna kun ei tonne pimeeseen enää kehtaa mennä. Tarkoituksena on siis uusia käytännössä koko mopo. Katteita on halki ja rikki sieltä sun täältä, ei lähde käyntiin atm. (vanhat bensat+sylinterissä jotain ongelmaa, ilmeisesti
)
Tekniikkapuolelle tulossa:
Stage 6 Racing MK2 70cc sylinterisarja (19hp) Tarvii uuden männän
Stage 6 R1200 tehoputki
Stage 6 Torque Control MK2 Kytkin
Stage 6 R/T CNC Kytkinkello
Stage 6 Medium Vastapainejousi
Stage 6 21mm Black Dellorto Kaasutin
Stage 6 imukaula
Artekin k1 UUSI ajettu 0km
Malossi RedFilter ilmanpuhdistin
Polini 90 mutkalla varustettu filsu
60-120 Pääsuuttimia 5mm kierteellä
Nappirajoitin
Kieslerin kampuran stefojen asennus työkalu
tommosia varten pitäis laittaa huomenna rahaa menemään, ja toivottavasti on kotona ens viikon alussa.
Huomenna lähtee rahat menemään tuonnepäin, että jos viikon lopussa tulee mulle niin hienoa olisi!
Lisäksi uusi etuvari. Talvella myös kisasähköt, koska rahatilanne ei niitä vielä salli ostettavan
Tähän päälle:
Motoforce Evo-kampiakseli
SKF C4-laakerit
stefat+tiivisteet pitää tietysti uusia.
Ulkonäöltään tästä tullee jotain sinisen, valkoisen ja kromin/kiiltävän sekoitusta. Sininen päävärinä ja valkonen komppaa, kiiltävää tulee kaikki mitä vaan kykenee kiillottamaan.
Lisäksi on paljon muuta uusittavaa, mm. molemmat renkaat lähes täysin slicksit, vanteiden kiillotus, tai maalaus. Takakate tullaan kuiduttamaan ja reikiä katteissa paikkaillaan sieltä täältä. Kaikkea mitä nyt tarviikaan tehä, jarrujen ilmausta ja muuta huoltoa.
Projekti olisi tarkotus saada valmiiksi seuraavalle ajokaudelle, elikkä valmista pitäisi olla huhtikuun 1. 2013, mahdollisesti jo aiemmin. Suurin tavoitehan on tässä näyttää kavereille, että mopollakin voi mennä lujempaa kuin 4-tahtikevarilla... he kun kovasti väittävät, että tämä ei mitenkään ole mahdollista
Rahatilannetta auttaa tietysti, jos joku haluaa ton mun piaggion pois hakea, mutta mieluummin vasta loppusyksystä tai alkukeväästä että mulla olis jokin kulkupeli