Tietysti runkoa vahvistan, mutten ala vaihtamaan muuta runkoa siihen
Aivan aluksi korvakkeet koneelle, ja ketjulinja kohilleen. Sitte rungon vahvistus/muokkaus.
Pitäs löytää ratasaihio, tai toinen idea oli että pvn rattaaseen räkäsee kiinni jonkun 520 rattaan. Jolloin kiinnitys kävisi aivan normaalisti. tosin eriasia on saada se ratas aivan siihe pvn rattaan keskeelle ettei käy niin että kiinni hitsattu ratas pyörii mitenkä sanois, soikeana.. Joskus mönkijä projektissa kun pistettii pvn ratas mönkijää, ja ei ollut mitää mikä keskittää rattaan vaa pelkästää neljä pulttia. Nii oli ongelma saada ketjut pysymää ku eteepäin ku rullas vähän oli ketjut kireät, ja lisää eeepäin nii löysty. Kun ei ollu rassi keskellä..
Sitte tulee ongelmaks vanteen kestävyys..
Mitenkäs muutes kun tekee pulttirenkaita, vaikkapa pv.se. Nii miten kannattaa tehä? Eikös normi pultit riko sisärenkaan? vai pitäskö sinne pistää vaikka jesaria tai muuta välii..?
Niiiiiiin ja ensviikon tiistaina on talliin esittely, ja jos se on hyvä niin alkaa proju edistymää sen myötä.
KELLÄÄN MYYDÄ SOPUHINTAAN PUIKKO/MIG HITSIÄ? JOS LÖYTYY PISTÄ YV