-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Jaa miten toiminut ? Samallailla se vaimentaa oli mopo tai skootteri ja änkällä nyt ei muuhun oo vaikutusta.
Motoration
- Pyörä:
- Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
Sitä minä tarkoitinkin, että ei ole väliä vaikka onkin skootterin änkkä, samalla tavalla se vaimentaa. Sopii myös omaan silmään hyvin ja äänistäkin plussaa. Huomenna en isänpäivän kunniaksi ole mopon kimpussa. Ensiviikolla yritän saada taas jotain aikaan
hirvisorsa
- Pyörä:
- Yamaha DT 06' [EX]
Täytyypä seurailla.
Katso
galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
Motoration
- Pyörä:
Terve taas! Tätä projektia nyt ei varmaan kannata enää pikkuprojektiksi kutsua, sillä suunnitelmiin tulee muutosta. Pääsen talvella laittamaan mopoa isompaan talliin jossa tilaa riittää! Nyt minulla on siis mahdollisuus purkaa mopo kokonaan. Olen ajatellut rungon maalaavani kokonaan mustaksi+ maalaan kaikkia muitakin osia, kun siihen nyt on mahdollisuus. Kertokaahan rohkeasti mielipiteitä! Päivittelen aloitusviestiin myös suunnitelmaa
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Juu ihan hyvältä kuulostaa
milläs meinasit rungon maalata ?
Motoration
- Pyörä:
Sprayllä, joillain se on kestänyt, joillain ei. Katsotaan miten käy! Mitäs olette mieltä jos runko ja takahaarukka+ pikkuosat ovat kaikki mustia? Pitäisi varmaan jonkun verran osia maalata myös punaisella. Ehdotuksia? Tällä viikolla saan myös derbin leikatut takakatteet. Ajattelin nuo vakiot maalata ja pistää myyntiin, jos joku ne ostaisi
myös maskin maalaan ja myyn pois v-facen tieltä.
hirvisorsa
- Pyörä:
- Yamaha DT 06' [EX]
Jos saa kysyä, miksi et maalaa runkoa pulverilla tai katteita ruiskulla?
Katso
galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
Motoration
- Pyörä:
Ei budjetti veny muuhun kuin sprayhin. Kyllä silläkin ihan hyvä tulee
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
No pulveri ei kyllä paljoa maksas ja kestääkin paljon paremmin. Kyllähän spraylläkin saa toki ihan kohtuullisen kestävää pintaa jos jotain 2k lakkaa käyttää. Runkoa en kyllä silti sprayllä maalais, mankin tankkiin tullut kaikesta pienestä jos ihan hirveet jälet niin entä sitten rungossa kun kiviä tms lentelee. Eli suosittelen pulveria
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Runkoon suosittelen vannemaalia. Värimaailma on vähän rajatumpi mutta ne suunniteltu kestämään samanlaista kulutusta.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Motoration
- Pyörä:
Kiitos vinkistä, tuota pitääkin ostaa!
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Ja toisaalta kun spraylla maalaa niin on sitten helppo paikata jälkiä.
ppaska
- Pyörä:
- Ktm Exc 450
Jos ruisku on käytettävissä nii kannattaa hakea rautakaupasta panssarimaalia ja ruisku ohennetta maksaa reilusti vähemmän mitä sprayt ja saa varmasti kestävämmän
ja suosittelen maalaamaan pulverilla saa ainakin kestävän ja hyvän pinnan ja sekin tulee halvemmaks mitä sprayllä maalaaminen. Itellä makso rungon maalaus pulverilla 40e
Motoration
- Pyörä:
Eihän mulla mitään ruiskuja ole
lisäksi nuo Mastonin spraymaalit ovat minulle ilmaisia joten kyllä niitä käytän.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Ruiskukaan ei maksa motonetissä kuin n. 30e jolla varmasti maalaa yhen rungon. Eikö kannattais tehä kerralla kunnolla kun silti melko tärkeästä ja näkyvästä osasta kyse? Myös kun olet myymässä ja ostaja saa tietoonsa että runko paukulla maalattu niin siirtyy varmasti seuraavaan vehkeeseen.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista