Viimeinen tilaus tuli ja sisälsi jotain harvinaista tässä projektissa. Jopa neljä SGP pussukkaa.
Samantiehän ne piti paikoilleen laittaa. Sivukoppaan laittoin myöhemmin tarrat kiinni.
Lampun lasin myös kiillotin ja kumin rasvasin silikonilla. Uudet johdotkin tinasin ja pistin superseal liittimen perään. Harmittavia nuo kiveniskut..
Joka mopossahan pitää olla tarratuuninkia joten pitihän se yksi Gulf -tarra tilata samalla.
Kuvassa näkyy myös penkinaluslaatikosta muokattu akkuteline. Pieni päähän pisto tuo akku. Tuon lootan kylkeen myös tein paikan jännitteensäätimelle.
Takavalon rauta tuli tehtyä ja parit osat maalattua. Maalatusta takavalon raudasta ei tullu kuvaa. Etupalaan ilmesty jostaki tuommosia pieniä ilmakuplia, ei jaksa tuommosten takia kyllä uudestaankaan maalata...
Sähköjä alkoin tekemään eilen. Sitä varten kävin hakemassa johtoa, kutistesukkaa ja superseal liittimiä.
Tämmönen on kyllä loistava vehe sähköjä tehdessä.
Pari kuvaa Supersealin asentamisesta. Vittumaisia liittimiä kun käytetään 2,5mm², varmaankin suunniteltu 1,5mm² johdolle.
Kaikkien liitosten resistanssi tuli mitattua yleismittarilla. Oli 0,4 ja 0,6 ohmin välillä. Nuilla mun johdoilla näyttää jo pelkästään sen 0,5ohm.
Sytytyksen johdotkin piti jatkaa. Kaikki liitokset tehty tinaamalla ja kutistesukalla suojattu.
Valmis! Tuo ''ylimääräinen'' vihreä johto on jarruvalolle. Etujarrusta se kytkin oli paskana niin jätin vain johdon valmiiksi odottelemaan asennusta. Tuo punainen johto on sitten väliaikainen siihen asti että komponentit 12V DC säätimeen ja lataussäädin tulevat.
Eturenkaan kasasin myös tänään ja etupumpuista hioin maalit pois. Pumput pitää vielä hiomapaperilla hinkata nätiksi. Enään ei tarvi tuohon tehä kuin jalkatappien kiinnitystapet, jalka lyhentää ja maalata, takavalo kiinnittää ja keula kiinnittää. Sunnuntaina ois tarkoitus WW konepäivillä pyörähtää tällä.