Heh, täähän oli jo melkeen pudonnu 2 sivulle!
Älkää huoliko, ette te minusta ole eroon päässeet.
Vähän kevyttä motivaation puutetta ollu, mutta kaikkee pientä on tapahtunu. Viimeviikonloppunakin tuli oltua "tallissa" (eli kellarissa) laittelemassa mopoa larkkaDE:n kanssa.
Noh tänään sitten tuli ostettua toinen USD-keula, kun vanha oli sisuskaluiltaan huonossa hapessa ja halvalla sain. Tulin kotiin ja kävin kattelemaan miten istuu. Noh eipä se siihen istunut... Keula on kapeampi kun toinen, t-palojen väli pienempi eikä saa tarpeeksi pitkäksi, kun ois t-palojen levennykset keulasta loppunut kesken. Nopea toteamus "ei saatana" ja sitten välähti, ihan muutenvaan kokeilin että heitetäämpä siihen käypäseen keulaan tän sisuskalut ja sehän toimi!
Varmaan eka asia koko
SAATANAN! mopon minulla olemassaolon aikana, molemmat keulat auki ja senkun nosti sisukset elintenluovuttajasta ja laitto vanhaan!
Muutenkin tänään vallitsi tallissa joku feng shui tai muu henkimaailman ihme, kun ei menny hermot kertaakaan, vaan kaikki onnistu!. Nyt on sitten hyvä keula.
Elintenluovuttaja ja sekasikiö.
Tuollekkin joutu vähän hiomakonetta näyttämään, että sai laakerin istumaan tuohon ja tuon t-palaan.
Svingikin tuli hommattua, jo 2 tohon mopoon, vaan tälläkertaa tarttukin käpälään "normi"malli a-mallin tilalle.
Mikähän minuun on oikeen menny? Noh sitäkin tuli sitten tänään tutkailtua, eipä sekään suoraan mee vaan joutuu runkoa vähän kaventamaan ulokkeista. Senkin hommasin koska halvalla
ilmaseks sai.
Noh eipä siinä, kävin kattelemaan että mitenkäs renkaan kiinnitys, samalla huomasin että toinen puolihan on vääntyny sisäänpäin, ½cm kiero, pitää siis koulussa oikoa. Jarrusatulakaan ei heittämällä menny, vaan joutu vähän ohjuritappia silpomaan.
Seuraava probleema tuli kun kävin kattomaan, että mites ketjunkiristäjät on näissä toteutettu. Järkevää keinoa en keksiny, kun ei tullu kiristäjiä mukaan, niin totesin että pistetään poikki, vähän uutta rautaa tilalle ja toteutetaan samalla tavalla kun derbissä. Svingi on siis ihan normi rautaa, niin voi puikolla tai mikillä vedellä uutte rautaa. Sen takia tätä ei myöskään kiilloteta vaan maalataan, joten nyt tuleekin kysymys! Pitäiskö toi maalata kokonaan mustaks, vai vetää noihin syvennyksiin oranssia?
Ainiin tulihan se pakettikin aikoja sitten haettua!
Katteet ja tarkimmat voi huomatakkin että yksi puuttuu. Tämä siintä kun oli naarmuilla niin minimotoracingiltä tuli uus kate ja yllärilahja! Hyvää ja nopeaa palvelua!
Loput paketista ja peuvince. Eli siis leovincen tarinahan on nyt se, että kuoren hakkasin ruttuun kun oli lommoilla ja larkkaDE lahjoitti pösön kuoren, joka sattu suoraan siihe. Sen päällystin sitten carbonilla, niinku ton ohjurinki mikä kuvasssa näkyy.
Ja sitten se yllärilahja Ainiin ja puhaltajakin löyty! Eli kunhan hän saa parit vanteet pois työn alta, niin alkaa taas tällekkin tapahtua esim. iskarin uuden kiinnikkeen hitsaaminen jne. Maalauspaikka on vielä kysymysmerkki.
Kiitti ja kuitti, olipahan teksitä ja toivottavasti riittävästi myös kuvia.