matukka97
- Liittynyt:
- 1.1.2013 22:21
Nyt on tullut vähän edistystä: tankkiin tein uuden korkin ja paine koteloo tein vähän mutta ei ole vielä valmis
Bobber boy
- Pyörä:
- 2x Honda monkey z50j HondaMonkey 110cc DerbiSenda X-racer Kymco Quannon 125
- Paikkakunta:
- somero
- Liittynyt:
- 30.1.2009 20:30
Laitteleppa kuvaa sitten
matukka97
- Liittynyt:
- 1.1.2013 22:21
Nyt on tullu edistystä ku kerranki on kerinny tekemää projektei.
Siitä tankin korkista en ottanu yksittäistä kuvaa mutta näkeehän sen tosta toisesta kuvasta. Putkenkin tein tänään mutta pari saumaa jäi viimeistelemättä. Seuraavaks pitäs ruveta kantta avartaan. Pari kuvaa vielä lopuksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Vaikuttaa kyllä kohtalaisen häröltä
_rieska_
- Liittynyt:
- 13.4.2010 22:07
Jos lokitekin turpoprojussakin on melko varmasti (ainakin laskujen mukaan) liian iso turpo niin tässä se sitte vasta onkin... Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.
SellYourSoul.90
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 12.9.2005 17:03
_rieska_ kirjoitti:Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.
Jos turbo pyörii ja kone käy, toimiihan se.
Ainakin jos kattelee 98% kaikista turbomankivideoista youtubessa, homma menee juuri noin. Mites sitten todellisuudessa..?
...Ensisauhuja odotellessa..
Sarvi-Perkele
- Liittynyt:
- 12.12.2004 18:10
...muistetaan kuitenkin Taiteellisen Wirittämisen Metodi.... siinä perspektiivissä nämä projektit onnistuu täydellisesti!
Offerings to the God of Speed:
----------------------------------------
P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps).
P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps).
Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.
matukka97
- Liittynyt:
- 1.1.2013 22:21
Vähään aikaan ei olekaan edistystä tullut mutta tänään illalla vähän inspiroiduin ja kasailin mankia vähän. Vähän osiakin on tullut hankittua :4" vanne,2 2.75" vannetta ja turbo jonka pakosiipi on vähän kahden euron kolikkoa isompi
joka on 1.8 diesel mondeosta. Tarkotus olis tehä vielä n.5" levee takavanne ja hommata joku m--profiili kumi eteen. Muutama kuva vielä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Millon ensisauhut
monkiman11
- Pyörä:
- Kylän kisasin manki.
- Liittynyt:
- 30.8.2012 17:51
Mahtaa olla melko mielenkiintoinen ajettava
MANKI <3
matukka97
- Liittynyt:
- 1.1.2013 22:21
Ensi sauhut olis tarkotus saada ens viikolla ku on hiihtoloma ja kerkee tekeen hieman tätäkin projektia. Tänään sain tehtyä öljyn paluu putken lohkoon. Enään on jäljellä paine kotelo ja tankin paine letku.
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
kertokaas mulle tietämättömälle miten kaasarin painekotelo oikein toimii käytännössä kun mitä nyt kuvasta ymmärsin niin turbo ahtaa kaasaria, jonka luulisi toimivan alipaineella?
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
Kaasutin on kotelosa jolloin jokapuolella on sama paine. Bensanpaineita vaan nostetaa
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
kiitos nyt tiedän mut eikö ois yksinkertasempi jos kaasari ois ''turbon takana''
lokitekki
- Pyörä:
- Laiton Monkey
- Liittynyt:
- 28.7.2007 21:50
Oishan se, mutta siinä on ongelmana viiveet ja se että kone imee oljyä turbon siiven välistä jos ei ole mitään ohitusta niinkuin jossaki autoissa jossa tuommonen on vakiona. En minä ainakaan yksinkertaisinta ratkaisua toteuta, vaan se millä tulee paras toimivuus.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista