Ite en kyllä tiedä ruiskun säätämisestä yhtään mitään, mutta mun eno asens sen 125cc Mbk skootteriin kaasarin tilalle ruiskun ja nätisti näyttää kulkevan Ei kestä kauaa kun ottaa 120 tauluun, vaikka nelari onki. Ihmeitä se ruisku tekee
Juu kyllä mä jotain olen saanut aikaan alku epäilyksistä huolimatta Pelkään samaa koneesta kun en ole avannut tai muutenkaan tarkastanut sen kuntoa. Noh on se kertakin hauskaa. Ja voi olla että ajan vain sen kerran ja sitten alan muokkaamaan tai tekemään kokonaan uudestaan rungon. Ensimmäisenä tuo jonkun neronleimaus takaiskari.
Öljyjäähyn suunnittelua. Kannen ja turbon öljyputkien reiät pienempiä kun jäähyn joten saa jäähy odottaa vielä hetken ennenkuin muokkaan reiät sopiviksi.
Tälläpuolen valmista kokeilua varten Öljynpaluuta muokattu virtaavammaksi, voipi vieläkin toki ahdistaa liikaa mutta sitten täytyy koittaa isompaa putkea. Jossei sekään auta poraan lohkon kylkeen suosiolla reiän ja siitä paluu.
Nuo ahtoputket muotoiltu ja viety ammattihitsarille tehtäväksi. Ei välineitä rosterin hitsaamiseen kotona
pian pitäisi taas saada käyntiin ja sen saralta päivitystä/videota
Voiko joku muu olla oikeasti näin hajamielinen ? Manki käyntiin ja kaasun painaminen ei vaikuttanut mitään, kävi vain raskaasti tyhjäkäyntiä. noh hetken käytön jälkeen rupesin purkamaan ja ihmettelemään mikä nyt on tullut, niin eiköhän sinne turboon ollut jäänyt kandas pala mikä oli suojana kun osia työstettiin... Noh se on nyt pois sieltä ja kävi taas normaalisti. Pitää toivoa ettei turbo kärsinyt liikaa
Ei perskele. Luin ensimmäistä kertaa tätä topiccia ja tajusin saman tien että kaverin vanha manki. Viime kesänä tota tuli rassailtua ja hankittua toi 125cc kone. No seuraillaan ja kahtotaan mitä tulee. Onnea projektiin! :-)
Juu turbo ja kaasari o apulaitteineen vaihtunut parempiin muuten sama kokoonpano. Jos muuten ketään kiinnostaa tämä tulee aikasemmalla turbolla ja kaasarilla myyntiin heti kun ostan isomman koneen ja ruiskun. Eli ihan toimiva paketti.
Täytyy tuo öljynpaluu saada skulaa eka ennenkuin viitsii ajella ja paremmin käymään eli säätöjä säätöjä. Ja tuskin saan nyt heti mitään erikoista ajovideota missä näkisi eroa normaaliin 125cc. Ja tarkoitus olisi käydä penkissä kun jostain tästä Rauman lähistöltä löytyisi paikka
Tossa viimesimmän videon alussa kun kaasuttelet kuulostaa siltä, että tossa olis launch control, kun rupee "röpeltämään" tollein hienosti Se muuten vois olla ihan kätevä tässä manassa