Pulttaa koneen kiinnikkeet kiinni moottoriin ja täppäile runkoon kiinni.
Katsot vain, että kone on halutussa kohdassa
(ketjulinja , onko suorassa runkoon nähden).
Putki näyttää yllättävän hyvin sopivan.
Vastakartion leikkaa poikki ja kääntää toisinpäin, jotta kiertää tuon runkopalkin.
Sitten vaan tekee loppupillin uusiks.. ja kääntää tuota koko putkea vähäsen, että kiertää moottorikehikon.
Ei se sylinteri pilalle mene viimeistelystä, päin vastoin.
Googlettelin pikasesti vm. -92 RM250 sylinterin, niin onhan se vähän huono viimeistelytasoltaan alkuperäisessä kunnossaan.
-90-luvun alkupuolen ja sitä vanhempien (crossien) sylinterit taitaa olla kaikki alunperin huonosti viimeisteltyjä tehtaalta lähtiessään.Kyllä tää projekti alkaa etenemään parempaan suuntaan kokoajan.
Kaippa tämä sitten valmiina on ihan asiallisesti toteutettu 'mopo.'