Terve. Eilen tuli haettua valkoista maalia koulun jälkeen, tuli pykälän kellertävämpää kuin edellinen, aikaisempi valkoinen oli Werkerweiss ja tää oli joku reinweiss-1
Maalatessa huomasin että peittää paljo paremmin tämä maali
Tähän tulee nyt sitte kahta eri sävyä valkoista mutta luulen ettei sitä huomaa kuin tarkkasilmäsimmät
Hioin muoveista 400 vesihiomapaperilla kiillon pois
ja kaikki muutkin virheet, (muutama roska ja yksi pieni valuma)Sitten eka kerros maalia päälle
Toinen kerros, enempää en ruennut vetämään ettei tule mitään sentin kerrosta, tällä sain jo tasaisen ja hyvän pinnan kaikkiin muihin paitsi maskiin
Maskii vedin vielä kolmannen kerroksen kun ei tyydyttänyt tuo aikaisempi kerros
Kurkkasin ruiskuun ja sielä olikin vielä puoli desiä maalia, äkkiä jarrulevyt hioin ja teippasin ja niihin pintaa, nämät saa aina takaisin helposti kiiltäväksi jos rupeaa maali rapistumaan, kun en pohjamaaleja laittanut, mutta luulen että pysyy
Eilen tuli haettua iso osaläjä kaikkia osia, mulle tuli yksi hyvä etujarru Detsii ja kaverille tulee LBC:hen kaikennäköistä osaa, siinä samalla tuli otettua iso läjä kiinanrossejen osia, kun kaupanpäälle saatii, koko läjä makso 20e
Käykääs kahtoo kanavan videoita:
https://www.youtube.com/watch?v=QaHYPEUNHuYKaksi ajopätkää ja yksi projektivideo löytyy
Minä ajan tota kassari ceeärrää-DRCT-