Noniin edisysta on tapahtunut ja on hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät tietysti ensin
Tallilla on tullut taas käytyä ja vm kone on nyt purettu petareita lukuunottamatta. Vaihteistosta löyty vähän metallihippua (lähtenyt rattaista tehon takia
) ja vaihteiston laakeri menee uusiksi. Petarit ovat todella hyvässä kunnossa, ne eivät mene vaihtoon, pitää vain ottaa pois lohkojen viilamisen ajaksi.
Ebaysta tuli myös tilattua osaa; pinnapillit, cnc pikakaasu, uudet gripit, uusi kaasuvaijeri ilman jakajaa tuorevoitelulle, ja sirompi kytkinkahva ilman nappeja mm. vilkuille.
Sitten huonot uutiset. Sylinteriä tarkemmin tutkiessa huomasin syviä uria sylinterissä apupako-aukon ja a-huuhtelun välissä
. Mitä luultavimmin tehtaalla kanavia siistiessä jollain vinku karannu kädestä. Kuvasta ei näe kunnolla, mutta syvin on arviolta puoli milliä syvä ja mennyt pinnoitteen läpi. Olen MVT:lle kirjoitellut asiasta, ja he sanoivat, että saan uuden sylinterin lähettämällä vanhan heidän tehtaalle Espanjaan.
Edelleenkin laittelen lisää kuvia galleriaan, sieltä voi käydä katselemassa lisää.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.