Nalle Puch kirjoitti:pbt kirjoitti:nonniin näyttihänse gps oikeat lukemat: 76,4 km/h. Joka mun mielestä hyvä saavutus tunan vakio pytylle ilma viilausta (lukuun ottamatta pako aukon oikaisua)
Oho, 76 km/h viilaamattomalla Puchilla kuulostaa mun mielestä lähinnä mahdottomalta...
Samaa mieltä nallen kanssa. Mitäs tämän vakiopytyn kaverina oli? Kaasutin, pakoputki ja minkälaisilla välityksillä(en tiedä ymmärsinkö oikein, että lortto ja metra)? Ettei olis ylipitkää välitystä ja alamäkeen napannut tuon nopeuden?
Meinaan tuo lukema on mulle niin tuttu, saman otti Super Sportti 50-Autisalla, metran putkella, 18mm lortolla(vai oliko se 16mm, saatto olla) ja 13/36 välityksillä. Pyttykin oli siistitty, kansi tehty ja mäntänä toimi L-renkainen. Ite mopo sulla tiesi break, mutta koska tässä on pienemmät pyörät lisää tämä entisestään epäillyksiä. Ei kait toi niin aerodynaaminenkaan ole
Sori vaan tämä kauhea epäily, hienoa jos nappaa ton verran viilaamattomalla, mutta se vain tuntuu lähes mahottomuudelta.
Metrasta: Vielä kun siistit imua ja pakoa niin tuo on oikein mukava sylinteri. Vaatii vaan kaveriksi hyvän männän
Ja vinkki mertan putkea koskien: Tee parempi kannake putkelle, tuollainen ilmastointikisko (siis jos silmäni näkee oikein että on vain tällainen kannakkeena) päästää putken täriseen niin pirusti että rikkoo ajan kanssa pakopuolelta kierteet, etenkin kun vähän vielä johonkin kantoon kolauttaa.
Pirun nätti Break kyllä sulla! Milloinhan viimeksi tällaisen olisin nähnyt liikenteessä..siitä on aikaa! Pentuna mökkinaapurin breakin tarakasta otettiin kiinni ja perässä tultiin rullalaudoilla kiskan pihaan