Shape kirjoitti:Hei Lari, ootkos huomannut miten näissä mopohommissa V-Forcet pelaa verrattuna kahdella sivulla olevaan runkoon? Iso_lohko kaksitahtikoneissa voidaan puhua niiden olevan "parasta mitä voi kaasarin ja motin väliin laittaa", mutta näistä pienemmissä vehkeissä en ole kuullut vielä minkäänlaista arviota.
Eipä ole tullut huomattua eroa. Aina on tullut v-forcea käytettyä tämän viritysluokan peleissä joten vertailupohjaa minulla ei ole. Tyytyväinen olen ollut.
Mutta asiaan..
Cpi projekti on käynnistetty pitkästä aikaa käyntiin.
Tässäpä kuvia alkuun:
Keulaa madallettu n.40-50mm, etuvanteen laakerit paikallaan jne.
CPI:n vakio sekä Stage6 (yamaha aeroxiin tarkoitettu) subframe vertailussa. Tulee paikalleen, pienellä muokkauksella.
Etukatteen suunnittelua, En millään löytänyt peugeot speedfigh2 säleikköä joten jouduin "tyytymään" aeroxin katteeseen. Mutta varsin hyvin se saatiin istumaan paikalleen.
Muovihitsauksen jälkeen ja dremelin laulamisen jälkeen..
Seuraavalla kerralla uretaania nuihin isompiin aukkoihin niin saadaan nekin siloiteltua umpeen.
LarZu