Alluu- kirjoitti:Jos otat sylinterin auki, niin kato valolla, onko kampikammio kuiva.
Ööm mitä varten ?
kai siellä ny bensaa on ku se kerran käy? kyllähän se soosi sitä kautta kiertää joka tapauksessa.
Ja mg stefakin voi olla tarkistamisen arvoinen.
Vois olla tarkastamisen arvonen joo, ei vaa ikinä huvittas tota magneettoa irrotella
Kuullostaa kyllä siltä, että säädöt laihalla tai sitten vaan johtuu tosta kannen vuodosta. Ootko tukkinut sylinterin t-voitelu nipan?
Nii no kansihan ei nyt kauheesti tuntunu enää vuotavan ton massan jälkeen eikä se ainakaa isosti kiero voi olla. Koitin starttisprayllä sumutella kanne ohite nii ei se mistää ainakaa imassu nii paljo et ois huomannu. T voitelu nippa puristettu kasaan.
Yksi keino saada kansi pitämään on laittaa Permatexin Ultra Copper - tahnaa UUDEN tiivisteen kera, joku kehui sitä, että ainut keino saada hieman kiero kansi pitämään.. Kuullostaa kyllä niin toivottomalta, että voisiko mitenkään pytyn tiivistepinta olla kiero ?
No ööm, voihan se toki olla mut en jaksa siihenkään uskoa kun on niin uus pytty. Pitäs varmaa jostai hommata lasilevy et vois noita paremmi tutkia
Ootko nyt varma, että niitä puristuksia ei oo paljoo, ei niitä Pevetissä hirveesti kuulukkaan.. Tosin mulla kun vuoti öljyä kampikammion stefa ja väljä pytty, niin sai kädellä melkein ilman voimaa alas
No eihän niitä kauheesti oo, mut on niitä nyt sen verran et se käy, en usko et nyt on väljästä männästä tää kii.
Tosiaan katsoppa ne kampiakselin stefat ja 6 tulpalla kokeilu, jos ei muuta löydy. Ja ne läpät.. Mulla on ollut niiden kanssa ongelmaa mukavasti. mm. Tilasin omaani peltiläpät, niin ei käyntiin asti jaksanut edes lähteä, voi olla, että raotuksen takia ei seosruuvin säätö auta.
Läpät tsekkasin ainaki ennen sisää laittoa. 6 tulppia ei erillään oo enkä niitä ny huomenna saa ja se on ny ainoo päivä varmaa viiko sisään ku kerkiää rassata :d
Pätkiminen voi johtua mm. heikoista liitoksista, kuten koneelta tulevat johdot?, sytytyspuola ei ihan kunnossa? tai vaikka tulpanjohdossa ja -hatussa kosteutta. Katoppa tulpanjohdon kunto? Toinen sytytyspuola jos löytyy, niin kannattaa kahtoa !
Kaikki koneelta tulevat johdot käyty läpi ja juotettu, mielestäni tuli viel iha ok tinatki. Ei kosteutta ainakaan ole. Johto ja hattu näyttää uusilta. Toine puola tottakai löytyy ku toinen pv osina
kunto sit vähän arvotus... kai sitäki vois koittaa jossei muu auta. Kun ei tiedä mistä alottaa !
Huono homma, kun ei itse ole paikan päällä, niin ei tarkalleen tiedä kaikkea, mitä neuvoo
Äkkiäkös sää tänne mun ja tomin avuks huomenna pyörähdät ;D tuo samalla suuttimia ja kutos tulppa jos löytyy
_______________________________
Jostain luin että putken paukkuminen johtus laihasta seoksesta ? muita ideoita ?