Ei muuta tänään.
Huomenna sit hyvä keli ja käännetään jotain pulttia niin saa parin kappaleen juttua.
n3d kirjoitti:Ootko sä meitä mopopoikia ylempänä?
Toiset tykkää kirjottaa, toiset lukea. Ja jos lukee jokaisen projektipäivityksen ja kommentoi jokaiseen jos on kommentoitavaa, niin ketä se haittaa. Ihmiset vaan tykkää kun saa kommenttia. Joissakin projekteissa minä olen ainoa kommentoinut. Mua vaan kiinnostaa lukee mitä muutkin on tehnyt ja jos siitä sais ideaa vielä omaan projektiin. Jotkut taas haluaa selvittää muiden mielipiteen siitä derbin lampusta ja etulokarista, niin tämä on paras paikka sitä kysyä.
Ei tässäkään ole tullut negatiivista palautetta muilta kuin sinulta. Ja arvostan sitä että uskallat sanoo mielipiteesi, mutta sinusta vaan saa sellasen kuvan että oot ihan mulkku jätkä. Mulla oli yläasteella ja armeijassa sinunlaisia kiusaajia ja ihmettelen että mitä he saivat siitä kun kiusasivat minua. Nykyään taas olen siinä kunnossa että minulle ei mitään tylyä sanota päin naamaa. Ja mitä sinä odotat että tapahtuu tuon avautumisen jälkeen? Sitä että en kommentoi enää niin paljon ja että hankin oman elämän?
Aikaa minulla on sen vuoksi koska jäin sairaslomalle ja sitämyötä kuntoutujaksi ja kohta eläkeläiseksi. Rahaa taas saan samanverran kuin töissäkäydessä eli metalliliiton minimipalkka 2 vuoden kokemuslisällä ja kelan myöntämä asumistuki ja päiväraha. Ja periaatteisiini kuuluu että työtön ei stressaa ja vain köyhillä on kiire, joten en lannistu sitten ollenkaan puheestas, lähinnä nauratti kun luin vaikka ekaks säikähin että tuli negatiivinen kommentti.
Tulipa taas paskaa jauhettua 4 kappaleen verran.