Nonii kirjotellaas nyt, elikkäs kolmepäivää oon tallissa ollu ja jotain näkyvää saanu aikaseksi, ekana runko maaleihin
Sitte oon maalaillu ja ostellu ja lakkaillu ja hinkkaillu mitä millonki
Ekana tää stage6 tangonpehmuste, edelliseen kaiversin ne mittarit ja nytku vaihoin ne pois ni piti ostaa uus..
Sitte kaverilta ostin vitosella tuommosen rosterisen ketjusuojan, se pitää kiillottaa kunnolla peiliksi ja laittaa kiinni, ainut vaa että hukkasin sen ku muka laitoin sen tallissa sillain ettei lentäs maalipöly siihen vaa ei sitä löyvy enää mistää
Sitte violetilla imukaula ja kytkinvipu
Kytkintapin päätynki kiillottelin. Siittä en saanu kunnon kuvaa mut täs joku paska, näyttää niiku ei kiiltäs yhtää ja maalipinta iha paska, kuvan piikkii
Sitten maalailin linkuston osat
Tuoho ostin enduro24.fi akselin ja stefat ku edellinen oli rungossa nii tiukasti kii et piti katkasta..
Sitten vähä kokeilin harmaata, ite oon kyl toosi tyytyväinen tohon värii, eioo liian lelumainen tms, kiitos taas automaalit.net:lle
Sitten kasailinki jo vähän, teippi repes toisesta pumpusta vähä ni käytän sen vielä irti ja otan yläosan teipin pois ja teippaan t palojen välit uusiksi, vaa eipä tuo oo isohomma. Toisesta pumpusta otin suoraa yläosan teipin poissa. (Pumpusuojissa jotaki rasvaa tms paskaa käsistä)
Sitte pitäs iskari puhistaa ja laittaa se ja swingi kiinni, vanteet lakata vielä kerran ja se kone kasata
huomenna kaveri tekee mulle uuen etuakselin koulussa ku tuo mikä nyt tehty on liian lyhyt..
Palaillaan taas kun jotain tapahtuu!
~monnixi