vai että semmonen kissa teillä
Ehei kiiwei logo ei lähde pois koska tämän mopon tehtävä on parantaa kiiwien mainetta, olemalla pilkkahintaan ostettu mutta siisti ja hyvin kulkeva, noh, se on vielä vähän vaiheessa
ylpeänä se saa kantaa keewayn merkkiä. No tuossa aukkojen tekemisessä oli vähän ongelmaa koska a) ei saa pistää pahasti silmään b) ei saa tippua vettä sisään koska hihna alkaa luistaa jos sinne pääsee vettä ja se on suoraan sanottuna persiistä. Pitää miettiä mihin vielä vois tehdä reikiä. Mutta käyn varmaan tässä lähiaikoina skoot storesta hakemassa sen medium vp:n jos niillä on niitä varastossa. Kytkinjouset saattaa tulla parin päivän sisään, sitten se ehkä lähtee kuin raketti, tosin vain kylmällä moottorilla
Täytyy sanoa että on tuohon tehariin jo vähän kyllästyny, ei se tunnu enää läheskään niin ebiniltä kuin silloin
Ai niin muuten, pari päivää sitten oltiin yöllä rälläämässä pitkin kyliä ja löyty semmonen aivan unelma huippujen testaussuora, leveä ja tikkusuora tie eikä ketään missään ja paahdoin siinä sitten vähän kauemmin tuppi nurin ja 74 sekä mittariin että gps:ään
Kyllähän se kulkee mutta vielä lisää kiihtyvyyttä ei olisi pahitteeksi..
Jaa editoit tuohon rajottimesta kysymyksen, no, mulla se toimii täydellisesti, joltsulla taas ei sinnepäinkään
Se sen pösö on kironnu sen rajottimen sinä päivänä kun se siihen ekan kerran asennettiin, meni vissiin melkee viikko ennenku saatiin se edes rajoittamaan, sitten meni kuukausi ennenkuin se rajoitus alko toimia kunnolla, sitten se mikropiiri kärähti, sitten meni taas pari kk siinä säätäessä, sitten se toimi vissiin pari viikkoa oikein täydellisesti kunnes joltsu meni laittamaan siihen näytön eteen pleksin jonka jälkeen ilmestyi semmonen vika että se ottaa nopeusanturista jotain häiriötä ja nopeus pomppii randomisti 0-200 välillä ja ei voi ajaa kun välillä rajoittaa ja välillä ei. Eilen onnistuin sen ilmeisesti jotenki korjaamaan kun toimi koko päivän mutta tänään se sitten taas alkoi tehdä sitä...
Ja kaikkien vikojen syyhän on siinä että nuo värkit on rakennettu protolevylle = uskomaton johtohäkkyrä täynnä irtoavia kolvauksia. Mutta olen kehitellyt nyt valmiudet tehdä niitä kunnon piirilevyjä, mulla on tommonen 80-luvun piirturi johon tökätään piirilevykynä ja pistetään se piirtämään Eaglella suuniteltu piirilevykuva suoraan levylle ja sitten vain syövyttämään, mutta kun se on ollut nyt pari viikkoa työn alla että pääsisin ostamaan tarvikkeet
isä ei koskaan ehdi viedä, pitäis vissiin itse käydä mopolla kun sitähän varten se mulla on (en juuri muuta oo sillä tehny ku ajellu turhaan ympäriinsä säätöjä ja es:sää hakien) mutku se ei toimi kunnolla niin ei sillä viitti lähtä..
Pahempia softabugeja ei juuri ole ollut sentään.