Mäkistation kirjoitti:Ei kyllä muistaakseni Tigrun/Raisun Giannellissä mitään rei'itettyä vastakartiota ollut. Ihan normaali se oli, vaimenninsysteemi vain on vanhanliiton malliin integroitu paisariin.
Mikähän putki se sit oli missä muistan et oli vastakartio reijitetty
Noo anyway nyt on tossakin ->
Kuva vitun tärähtänyt mutta kait tosta erottaa miten tossa on nyt "vaimennus" toteutettu.
Kantta laskeskeltu, tiedä sitten tuliko suora...
Sitten semmone pikku juttu että tuo vähä tempuuilee
Okei, ihan alkuun olin valmiina käynnistämään, hana auki, ekalla käyntiin no sammutin heti että meen ulos ettei talli savutu, ulkona katoin ni kaasari tulvi...
Noo kaasari auki ja paineilmaa kehiin, seuraavaks vuoti sit kaasarin pohja, tiivisteliimat + o renkaan kääntö ja sit kaasari piti.
(sit oli jo pimeetä) Menon ulos polkemaan ei sanonu mitään ryyppy päällä eikä ilman (kipinä tarkistettu), no lähin työntämään, kauan sai työntää kun se alko pikkuhiljaa käymään, sit se käviki nätisti jo, rallattelin sitä siinä aikani ja vähä rikkaalla tuntu käyvän, vaidetta silmään ja ajoin ihan pienen lenkin, sitten taas kierrättelin ja en nyt muista mitä tein ja booo booo booooo.
Kelasin että kipinä meni mutta kipinä tuli normaalisti, tulpan putsaus ja takas ulos taas työntämään ryyppy päällä ja hörähti ja sammu.
Kipinä tulee, tulppa kastuu, puristukset on antaa ainakin näpeille vitunmoisen tällin et luulis konkanki olevan iskussa.
Nooh nyt meni mielenkiinto kun tossa on niin kauhea ääni ja naapurit vihaa mua jo muutenkinn ni viitti niitä kiusata, katsotaan huomenna valosalla... Varmaanki kaasarin putsaus kun en tiedä mitä paskaa sielä tankissakin on ehkä pohjalla (tuoreet bensat kyllä ja tyhjensin tankin tietysti maalauksen ajaks).
Eiköhän tuo vielä elvytetä!
Jos jotain positiivista pitää sanoa ni vääntöä tuntuu olevan hemmetin hyvin mitä nyt sillä parikyt metriä ajoin!