Joo elikkäs DT on valmistunu aika paljolti ja kaikkea on tapahtunut, ja first starttikin suoritettu, mutta aloitan tästä kaikkein vittumaisimmasta eli jostain syystä sylinteriin oli päässyt joku roska/kivi? mistä? miten? niin tietenkin männän väliin ja mäntään kiva ura, mutta onneksi sylinteriin ei mitään!
Elikkäs hetkeksi 50cc kiinni ja ensviikolla varmaankin 70cc, kun männän saa tilattua!
Ja firststartti onnistu alle 10:lla polkasulla ja metrakitillä jossa alkukäyrässä patenttiholkki, missä folioteippiä (toimi hyvin
) mutta vaijeri jotenkin liian kireällä/jumissa joten kaasu hirtti pohjaan joten en pitänyt käynnissä ja seosuhde tais olla jotakin lähellä 7/8%
Hyvin savutti sen hetken
Ja syylärikin tuli ja olihan se hieman osumaa ottanut, mutta pitää vedet sisällä joten mikä ettei
Takavalolle on nyt tehty paikka ja kilvelle (täytyy hakea uusi) Tällä hetkellä ite tehy pahvista, jossa lukee 176-671. kuka tietää mistä tuo luku tulee?
Ja muutenkin laitettu katteita paikoilleen, myös kotemin lumilapio käytössä tällä hetkellä ja näyttää omasta mielestä ihan Ok:lta.
Jarruja yritin ilmata, mutta takajarruun, ei tule painetta ollenkaan, mikä avuksi? Ja etujarrun täyttöboxin ruuvin kierteet mennyt rikki, joten täytyy nekin jotenkin saada ilmattua ja vaihdettua ruuvit, eli vielä on laitettavaa, mutta ei paljoa teen tähän listan mitä vielä tarvii hankkia/tehdä!
- Jarrujen ilmaus
- Keulan pultti, joka kiinnittää T-palat (Jos jollain myydä! YV! )
- Uusi mäntä 70cc
- Äänenvaimennin
- Kilpi
- Malossin imukaula,koska nykyinen rikki
- Sähköihin valot, nyt vain sytytys
- Säädöt
- Rengastussia (ehkä)
- Kytkinvaijeriin prikkoja
Samalla hieman kuvia miltä nyt näyttää, veljeltä lainassa tuo MK:n änkkä!
Ja elikkäs taas alkai perus koneremppaa eli männän vaihtoa, heti kun kaikki rupes pelittää niin sitten.....