Illanpäivää!
Jotain turhaa oon taas hommaillu joten voisin vähän päivitellä. Edelleen ykkösen parissa oon hommaillu toki viimeks ku menin hallille oli tarkotuksena jo alkaa maalaamaa kakkosta. Ykkösesta erinnäisien sattumuksien takia otettiin vauhtipyörä, staattori ja pohjalevy irti ja putsattiin ne.
Siellä oli aika paljon kakkaa kaikkialla esim. vauhtipyörän sisällä ei näkyny metalli ollenkaa paskan alta. Kasauksessa tuli pari muuttujaa ja nyt pohjalevystä yks osa on vähän paskana, mutta ei se meitä haittaa. Se on sillä kasassa ja toimii
.
Laittelin myös tuon punasen putsarin joka osottautu ihan paskaks, joten piti hieman muokkailla. Ensinnäkin putsari painu liian kasaan jos laitto suoraan kaasariin, noh koitettiin että auttaako jos nykäsee sen mustan muovin siitä putsarin päästä irti. Kyllä se vähän autto mutta ei tarpeeks. Sen jälkeen päädyin siihen valintaa, että laitan putsarin sen tötterön päähän joka menee vakioputsariin ja nyt se toimii jotenkin. Hiilikuituteipin kanssa tuli myös leikittyä. Nyt änkkä on ees vähän parempi. Kiinnike uupuu vielä.
Hävettää lähettää kuva näin läheltä ku näkee miten hunossa kunnossa tää jo on
. Maskin myös maalasin ja laitoin kiinni. Toki siitä tuli nii kauhea että en ottanu kuvaa
. Ompaha ensimmäinen kerta ku mulla on mopossa (ollu varmaa 15kpl) pitkät ja lyhyet valot
. Myös saatiin hallille kahvinkeitin&mikro niin jaksaa asentaa ja tottakai meidän piti tehä oman näköset kupit
.
Kävin vielä illasta laittelemassa ykköstä kun se asustaa kotona. Koitin saaha kaasua palauttamaan, mutta eihän siitä mittää tuu... Seuraavan kerran ku pääsen kauppaan josta saa vaijeri tarpeita nii teen yks osasen vaijerin.
Eihän siinä, jospa sitä pääsis enskerralla maalaamaan kakkosta