Kiitos kiitos!
Noniin moroo taas tänne motottii! Taas on saatu hommia vähemmäksi ja kokoaja vaa hommat vähenee ja projekti alkaa näyttääkki mopolta pikkuhiliaa!
Elikkäs sain maalailtua kaatumatapit, jarrusatulat ja takajarrun työsylinterin, sekä samalla lakkasin vanteet kertaalleen! Kaverinkans myös laitettiin koulussa kumet vanteille!
Näitä en siis alkanu tasottaan enkä mitään vaan nakkasin vaa väreihi. niiku jarrut yleensä on semmoset karheet yms ni näiski pinta semmonen enkä mitään peilipintaa näihi hakenukkaa ettei mee leluksi
Meikästä tää väri valinta on tosihyvö noille pisteosille kiitos automaalit.net!
Sitten hain serkuilta taas vähä kampetta meijän omaan talliin mm katteet ja niitäki jaksoin vähä hinkata, etukatteissa eioo ees paljoo hommaa
Toisen jo hioin ja pakkeloin ekaan kertaan, vielä takapuolelle kuitua ja kerran pakkeli päältä ja hionta ni valmis, toinen etukate onki iha ehjä, eli siittä pyyhkästä vaa maalit poissa hiomakoneella ni seon hyvä!
Perääki jaksoin vähä hinkata.. Vaan teen muut hommat ekana ja jätän tolle viimesenä aikaa ni on paljo enemmän motivaatiota hinkata, ku muuten pyörä valmis.
Ja sitten... Ensvklp tulee siis tekantin omistaja lomille ja sieltä haen ainaki sen kaasarin ja kampuran ni saa koneenki kasaan, katotaan jos se alkas sponssaan mulle jarrupalat ja ketjut ja rattaat
Mutta kuitenki samalla pitäs varmaa ensvklp laittaa se putki tilaukseen sekä imukaula sille pwkoolle, imukaulaksi tulee se motoforce mis tulee ne 2 erikokosta kumikurkkua, mutta kuitenki se putki.. Ite oon miettinyt näitä kahta
Kertokaahan teijänki mielipidettä tästä.. Tässä muutamia omia mietteitä
YASUNI
+Uniikimpi
+E-hyväksytty
+Alakauttanen mun makuun siisti jos vaa sopii hyvin paikalleen ja menee sillee vähä pystyyn
+ei peittäs underia ja menis suoraa paikalleen
-Sopiiko välttämättä yhtään ja pistääkö pyörän vaa piloille..
GIANNELLI
+Sopis varmasti ulkonäöllisesti
+E-hyväksytty
+omat kokemukset hyviä
+voi olla helpompi myyä yläkauttasella kuin alakauttasella
-vähän massaa
-änkkä peittäs kuitenki underista vähän ja meneekö välttämättä ilman underin muokkausta
Siittäpä kertomaan mielipidettä ja perusteluja mielellään!
Pyörä siis nyt tässäkunnossa tallissa!
Palataanhan asiaan viimeistään ensviikonloppuna! Hyvät lomat niille joilla se jo on!
~monnixi