Rauta tulee jos on tarvis, en ainakaan usko että kumi palais kiihyttäessä ilman keulimista
Runkohan tuosa oli ihan hyvällä mallilla, mutta kun rupesin tekemään viimesiä tarkastuksia, niin selvis että runko on tankinkohilta 5milliä banaani, noista kuvistakin sen näkee.
Otin sitte rälläkällä nuo kaikki sivuputket poikki, tein viiltoja runkoputkiin ja heptailin ne kiinni tukevaan kehikkoon jonka tein kulmaraudasta. Pieni vinous ei ois haitannu, mutta tuommosta kieroutta ei saa kitillä piilotettua
Joutu hitsaileen puikolla tuota, niin pääsi varmaan liika lämpimäksi.
Näissä kuvissa tuo pahin homma on jo tehty, tuet voi ottaa pois.
Näkee myös vähä että minkalaista desingiä tuohon tuli.
Tuo lattarauta lähtee pois.
Ostin mankin vakio vaihteiston, toisesa kuvasa voi verrata kiinalaiseen, ainakin vähä erilainen viimestelynlaatu, muitakin selviä eroja on.
Ja sumpan tekemä ketjulinjanlevitys patentti, jossaki 500hp pyörässä vois olla yhtä järeä
Keskiosa on alumiinia, ulkorinkula rautaa, jotta voin hitsata sen runkoon kiinni.
Ja tankinkorkki.
Reikä on painelähtöä varten, jos sen laittais erikohtaan, niin saattais loiskia bensat ahtoputkeen.
Hommaa ois jokapuolella mopoa pirusti, runko vaan aiheutti taukoa, mut jospa se nyt ois ok.
Haaveilin jo koneen kasauksesta, mutta kampura on ongelma, tilasin pari sellasta kiinasta kun sattu halvalla vastaan, mutta ei ole kuulunu mitään
Kokeilin kampuraa naputella paremmaksi, niin tosiaan kun toisenpuolen laittaa nollille, niin toinenpää vippaa jo reilusti.