Kannattaisi varmaan nuo vanteetkin käyä tasapainottamassa ennenkö on depukka kasassa ellet jo ole, kun on meinaan aika vittumaista luukuttaa, kun sarvet vatkaa kuin joulupukin poroilla.
Ja tuosta imukaula hommasta kyllä haluaisin tietää mistä saitte päähänne vetästä lentokoneetki samaan soppaan, kun sillä ei ole muuta tekemistä kun seoksen pisaroitumisen estäminen imu/huuhtelukanavien seinämiin. Enemmän nauratti ainoastaan topicin alkupuolella ehotetut boschin vesipumput... ei helvetti nyt se järki kätee!
Pisaroitumisestakin voi kokea elämysmatkailun kun käynnistät viikon pakkasessa seisonnutta mopoa ja huomaatkin, että saat lämmitellä jonkun aikaan, että lähtee mopo vetämään... johtuu siitä, kun seos alkaa pisaroitumaan kylmän imuputkulan seinämiin ja seos muuttu laihaksi. Lämpimällä tätä efektioonia ei sitten enään niin paljoa tapahdu. Karkea muoto taas estää pisaroitumisen muodostusta.
Ja kyllä se milli kannattaa ihan sieltä lohkosta ottaa. Mitä nyt sain selvää noista kannen avarruksista niin sano nyt puolustukseks, että ainaki twelvi on ollu alla kun tota oota remelöilly?
Ja olisi kannattannut samalla vetästä nuo valuvirheet matalaks, mitä näkyy tuolla imukanavassa olevan, seoksen pyörteilyn ehkämiseksi.
Palezu kirjoitti:Voi siitä männänhelmasta viilata ihan huoletta kunhan ei ota liikaa että mäntä ei enää peitäkkään jotain aukkoja mitä pitäis ja viimeistelee sitten reunat huolella.
Oot vissiin ennenkin viilaillu?