Heipähei pitkästä aikaa! On taas vierähtäny pitkän aikaa mutta jotakin on kuitenkin saatu aikaseks vaikka se paljon puhuttu motivaatio onki ollu mitä on
Käyttikselle on tehty vaikka mitä, mm pientä jarru, keula yms remonttia sekä puunattu. Putkiki maalattu mut siitä ei kuvaa ny ole.
________________________________________________________
Kasawika PeeVeeseen:Tajusin tossa että perkele täähän on saatava tekniikkaa vaille katsastuskuntoon jos meinaan sen katsastaa ton käyttiksen tekniikalla ennen ku laitan sen myyntiin, joten vähän koitetitiin jotaki saada aikaankin! Oli tosiaan tarkotus laittaa käyttis myyntiin ensviikolla josjakun B-kortin inssi menee maanantaina läpi, mutta se nyt sitten viivästyy
Renkaat heitettii vanteille, mutta keskiötpä ei meinannu kilopulteilla mennäkkään kiinni
Ne perhanan upotukset mitkä vanteissa oli on 12mm kannalla. Paikallisella marmoritiskillä 3e/kpl ja netistäkään ei halvemmalla saanu niin upotin sinne sitten mustat kuusiokolot, näytti aika jees
Ongelmana ny sit vaan että enhän mä ole niistä muistanu ottaa kuvia, mut ne lisään seuraavalla kerralla sitten
Muuta mitä tehty: Keula kasattu uusilla stefoilla ja nesteillä jne, ja osaa jonkun verra heitetty runkoon kiinni. Kuvat puhukoon puolestani. JA KASAUS ON SIIS NYT VAIN KATSASTUSTA VARTEN.
Takahaarukkaa:Ketjukuminkin muistin laittaa
Keulaa: Oli muute pikku homma kun vanhasta rattilukosta oli n. sentti tuolla rungon sisällä, eiku dremelillä pois..
Tangonkiinnitys ja tanko: Tanko on vissii sykkeröstä ? en kauhee varma oo, mut kivan matala, mä jotenki tykkään
Viimesimmäks sitte viel tärkee kuva tankinkumeista ja tyyppikilvestä
________________________________________________________
Kaikkihan ei tietenkään voi mennä 5/5 jotenkas jotakin ongelmaakin on. Takaiskareita ei saa kiinni koska mulla ei sitten vissiin ookkaan sitä pitkää pulttia millä iskarit kiinnitetään ylös, mut pitänee hakea kierretankoa...
Tärkeimpänä, Oisin iskenyt noihin keskiöihin laakerit ja muut sekä sitte ne kiinni, mutta multa puuttuu kaks holkkia. Se keskimmäinen ja mikä tulee sen rataskilven laakerin sisään ja suipponee. eli siis tuo:
http://www.wandamotor.fi/takapyoranholk ... ca43c85fdb Toinen on se etukeskiön oikeanpuolimmaisin holkki. =
HOXHOX PV MIEHET ! auttakaa miestä mäessä ja myykää mulle varsinkin tuo alempi, mielummin molemmat kun maksaa suht hunajaa alkuperäsinä ___________________________________________________________
Sitten suunnitelmina ois vielä kasata toi muuten "valmiiksi" mut muutama asia otettas käyttiksestä. Koko kone + kaasari + putsari + putki + rattaat ja ketjut + jännitteensäädin.
Onko kukaan ikinä katsastanu 4,00 leveillä renkailla ? eikös pitäs mennä läpi ?
Tulipahan taas tarinaa, toivottavasti joku jaksaa lukea ja kommentointikin ois kiva
palaillaan!