Kupsukki
- Pyörä:
- KTM EXC 400 -04
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 20.7.2009 11:45
Satula kiinni mopoon ja tarpeeks vartta räikkään nii kyllä luulis lähtevän. Sitten uusiin pultteihin vaseliinia niin lähtevät vielä joskus irtikin.
Mattuu-
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 4.1.2010 22:49
Kupsukki kirjoitti:Satula kiinni mopoon ja tarpeeks vartta räikkään nii kyllä luulis lähtevän. Sitten uusiin pultteihin vaseliinia niin lähtevät vielä joskus irtikin.
Ot: Räikkä ei ole mikään momenttiin vääntämis työkalu Nätti mopo tulossa! Tuo tanko on jotain niin kermasta
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
Fait
- Pyörä:
- Peugeot Xps, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 14.7.2008 12:54
Mattuu- kirjoitti:Ot: Räikkä ei ole mikään momenttiin vääntämis työkalu
[/piilota]
Nätti mopo tulossa! Tuo tanko on jotain niin kermasta
Ot: mihin sä momenttiväännintä tarvitset jotakin irrottaessa?
Ihan siistilt vaikuttaa projekti
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Sitä haettiin takaa että räikkä ei kestä kauheaa momentista aukaisua, menee rikki. Mutta tuo jarrusatulahan lähtee auki isolla räikällä, ei ne tiukassa oo. Kuparitahnaa vaikka vähän sipasee siihen kierteeseen kun laittaa takasin läjään.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Sami L
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 1.5.2010 14:50
No ootte aika osaajia jos räikän saatte hajotettua vääntämällä, tai sitten käytätte halpahallin vermeitä
Ettei ihan OT:ksi mene niin tanko aika kermaa
L_rppa
- Pyörä:
- 2x NSR 125
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 23.12.2007 22:52
Tai sit meillä on liikaa voimaa. Eivaan, kannattaa käyttää vaikka jatkovartta siihen aukasuun. Eine hyvätkään räikät vitunmoista vääntämistä kestä.
Näin aiheeseen liittyen niin siistiltä vaikuttais, keep going.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Sami L kirjoitti:No ootte aika osaajia jos räikän saatte hajotettua vääntämällä, tai sitten käytätte halpahallin vermeitä
Ettei ihan OT:ksi mene niin tanko aika kermaa
Mopohommissa räikkä ei vielä hajoa, autohommissa voi hajota.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
MSJD
- Pyörä:
- Suzuki S
- Paikkakunta:
- Tammela
- Liittynyt:
- 2.2.2008 11:49
Nyt menee taas pahasti off topiciin, mutta avaatko autostas momenttiavaimel pyörän pultit ja jarrusatulan pultit
? Mutta oottekos ikinä kuullu semmosesta vehkeestä, kuin pulttipyssy ei tarvi ylikiristettyjen pulttejen kanssa kauaa pelleillä. Nyt mun puolesta voitais jatkaa itse topicissa, ja jos jollain on viellä jotain aiheeseen liittyen YV:tä sitten.
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Sami L
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 1.5.2010 14:50
No autohommissa ne kiristetäänkin yleensä metrisellä momenttiavaimella mutta mopoissa en luule että saat räikkää hajoamaan
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Tästä tulee todella nätti vekotin!
Ps. Tänään pääsi ihailemaan paikanpäältä tätä vehettä
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
MSJD kirjoitti:Nyt menee taas pahasti off topiciin, mutta avaatko autostas momenttiavaimel pyörän pultit ja jarrusatulan pultit
? Mutta oottekos ikinä kuullu semmosesta vehkeestä, kuin pulttipyssy ei tarvi ylikiristettyjen pulttejen kanssa kauaa pelleillä. Nyt mun puolesta voitais jatkaa itse topicissa, ja jos jollain on viellä jotain aiheeseen liittyen YV:tä sitten.
Lähinnä tuolla momentilla viitattiin siihen poisottamiseen. Tottakai momenttiavain on erikseen, mutta pois ottamiseen käytetään ainakin meilläpäin lenkkiavainta.
Mutta niin, kannattaa myös sitä kuparitahnaa sipaista jarrupalojen nurjalle puolelle, eli mäntäpuolelle, jos ei laita niitä peltilappuja, ja hyvähän se on niidenkin kanssa laittaan, ehkäisee vinkumista tehokkaasti.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Nyt jos joku vielä sotkee momenttiavaimen tähän väittelyyn niin annan bannit. On se kumma kun tullaan inttämään vaikkei tiedetä edes mistä puhutaan. Kukaan ei ole käyttämässä momenttiavainta pulttien aukaisuun, on vain puhuttu siitä ettei räikkäväännin ole suunniteltu koville momenteille.
ooosq.
- Pyörä:
- Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 22.1.2011 12:21
NYTNYTNYT ne vanteet tuli !! Ja on muuten komeet !
Pientä photoshuuttii tuli harrasteltuu vanteiden kanssa.
Tänään sain purettuu jarrusatulat ja hioin vanhat maalit pois ja sen jälkee mustaa vasaralakkaa päälle, koska aattelin et kestäis vähä paremmin.
Saakelin digikamera ku heilahtaa koko ajan
On muuten virheetön pinta ! Vähä kamera vääristää sävyä..
Kommenttia tulemaa !
Viltsu_97
- Pyörä:
- Mopo
- Paikkakunta:
- Keminmaa
- Liittynyt:
- 12.7.2011 14:32
on kyllä muutes hieno pinta noissa vanteiisa! ja kyllä siisti koko muu mopokin!
First Gear
- Paikkakunta:
- Asia, jota tuskin koskaan saat tietää.
- Liittynyt:
- 21.1.2012 14:53
Yksi hymiö riittänee noista vanteista ja koko projektista------>
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista